کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        داستان چگونه کار می کند؟

        0 (0)
        قیمت:
        180,000 تومان 171,000 تومان

        مشخصات کتاب داستان چگونه کار می کند؟

        ناشر
        تعداد صفحات
        242 صفحه
        شابک
        9786226712651
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب داستان چگونه کار می کند؟

        محمود خوش چهره مترجم متولد ،۱۳۳۹ دارای دکترای ادبیات انگلیسی و مطالعات فرهنگی از دانشگاه مک مستر کاناداست. رساله دکترای وی بررسی شعر نیما یوشیج با استفاده از نظریه ساختار تألیفی میخائیل باختین بوده است.
        از خوش چهره پیشتر کتابی مشترک با امیر گنجوی به نام «هفت» درجۀ :استقلال جریان های دگرگون کننده در سینمای و آمریکا به زبان انگلیسی توسط انتشارات H&M Media در لندن چاپ شده است.
        (من در این کتاب خواهم کوشید که به پرسش های اساسی درباره هنر داستان پاسخ دهم آیا رئالیسم واقعیت است؟ ما چگونه یک استعاره موفق را تعریف می کنیم؟ یک شخصیت چیست؟ چه موقع ما استفاده درخشان از جزئیات در داستان را تشخیص می دهیم؟ زاویه دید چیست و چگونه کار می کند؟ همدلی تخیل آمیز چیست؟ و چرا داستان بر ما اثر می گذارد؟
        اینها پرسش هایی دیرینه هستند و برخی از آنها به واسطه ٔ نقد آکادمیک و نظریه ادبی در نوشته های سال های اخیر احیا شده اند اما من مطمئن نیستم که نقد آکادمیک و نظریه ادبی پاسخ های چندان درخوری به آن ها داده باشند؛ بنابراین امیدوارم این کتاب بتواند پرسش های نظری را طرح کند، اما پاسخ های عملی به آنها بدهد؛ به عبارت دیگر پرسش های یک منتقد را طرح کند پاسخ های یک نویسنده را به آن ها بدهد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب داستان چگونه کار می کند؟