کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        عروسک گردان

        0 (0)
        قیمت:
        280,000 تومان 266,000 تومان

        مشخصات کتاب عروسک گردان

        ناشر
        تعداد صفحات
        352 صفحه
        شابک
        9786003678422
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب عروسک گردان

        پشت هر ترور، مغز متفکر ناشناسی وجود دارد؛ یک نقشه‌کش که در سایه کار می‌کند. توطئه‌گران بی‌سروصدا حرکت خطرناک‌ترین جنایتکاران شهر را دیکته می‌کنند، اما وجود آن‌ها چیزی بیش از افسانه نیست. اما این طراحان چه کسانی هستند؟ و سؤالی بسا مهم‌تر! آن‌ها چه می‌خواهند؟
        ریسنگ یک قاتل است. ریسنگ که توسط یک قاتل هولناک به نام اُلدراکون در ستاد جنایی «کتابخانه» بزرگ شده بود، هرگز هیچ سؤالی نمی‌پرسید؛ نمی‌پرسید کجا برود، نمی‌پریسدچه کسی را بکشد، یا حتی هیچ‌گاه نپرسید چرا خانه‌ی اُلدراکون پر بود از کتاب‌هایی که هیچ‌کس هرگز آن‌ها را نمی‌خواند. اما یک روز و حین انجام یک مأموریت، ریسنگ از روال عادی خارج می‌شود و مجموعه‌ای از برنامه‌های با‌دقت برنامه‌ریزی‌شده را بر هم می‌زند. و هنگامی که ریسنگ نقشه‌ای خارق‌العاده را کشف می‌کند که از سوی سه زن جوان عجیب‌و‌غریب- یک فروشنده، خواهر دختر فروشنده که با صندلی چرخ‌دار تردد می‌کند و یک کتابدار چشم‌لوچ– طراحی شده است، باید تصمیم بگیرد که آیا همچنان یک مهره‌ی پیاده‌ی این شطرنج باقی بماند یا نقشش را به‌کل دگرگون کند…
        عروسک‌گردان که پر از هیجان و اتفاق است و سرشار از شخصیت‌های فراموش‌نشدنی است؛ تریلری‌ست عمیقاً سرگرم‌کننده که در کنار شوخ‌طبعی و سرزندگی، ادبیات به‌معنای واقعی کلمه است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب عروسک گردان