کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ماجراهای تن‌تن 17 (روی ماه قدم گذاشتیم)

        0 (0)
        قیمت:
        240,000 تومان 228,000 تومان

        مشخصات کتاب ماجراهای تن‌تن 17 (روی ماه قدم گذاشتیم)

        تعداد صفحات
        64 صفحه
        شابک
        9786228116037
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رحلی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب ماجراهای تن‌تن 17 (روی ماه قدم گذاشتیم)

        گشت و گذار در ماه هفدهمین جلد از ماجراهای تن تن، مجموعه کمیک های کاریکاتوریست بلژیکی هرژه است. این داستان به صورت هفتگی در مجله تن تن بلژیک از اکتبر 1952 تا دسامبر 1953 منتشر می شد و سپس در یک جلد جمع آوری شده توسط کسترمن در سال 1954 منتشر می شد.
        گشت و گذار در ماه که تا حدی از طریق پیشنهادات دوستان هرژه، برنارد هوولمانز و ژاک ون ملبکه توسعه یافته بود، در پی تحقیقات گسترده هرژه در مورد امکان سفر فضایی انسان - شاهکاری که هنوز به دست نیامده بود - ساخته شد و کاریکاتوریست به دنبال واقعی‌ترین اثر ممکن بود. هرژه ماجراهای تن تن را با ماجرای حساب دیفرانسیل و انتگرال ادامه داد، در حالی که خود سریال به بخشی تعیین کننده از سنت کمیک فرانسوی-بلژیکی تبدیل شد. منتقدان جزئیات مصور کتاب را بسیار مورد توجه قرار داده اند، اما نظرات متفاوتی در مورد داستان بیان کرده اند. برخی آن را یکی از بالغ‌ترین و پرطنین‌ترین نوشته‌های این مجموعه می‌دانند، در حالی که برخی دیگر آن را به دلیل کم‌اهمیت جلوه دادن طنز مشاهده شده در جلدهای قبلی به نفع تمرکز علمی روایت، مقصر می‌دانند.
        پروفسور حساب دیفرانسیل و انتگرال، تن تن، اسنوی، کاپیتان هادوک و دستیار حساب دیفرانسیل و انتگرال فرانک ولف سوار بر یک فضاپیمای اتمی با موشک اتمی هستند که زمین را به مقصد ماه ترک می کنند. بلافاصله پس از برخاستن، آنها متوجه می شوند که کارآگاهان تامسون و تامپسون به طور تصادفی در هواپیما جابجا شده اند و به منبع اکسیژن فشار وارد کرده اند. کارآگاهان به‌طور تصادفی موتور هسته‌ای را خاموش می‌کنند، گرانش مصنوعی را مختل می‌کنند و همه را شناور می‌کنند تا اینکه تن‌تن مشکل را اصلاح کند. آنها سپس با عود داروی فرمول 14 (که در سرزمین طلای سیاه دیده می شود) مواجه می شوند و در نتیجه موهایشان به سرعت در چندین رنگ رشد می کند و ....

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار هرژه

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ماجراهای تن‌تن 17 (روی ماه قدم گذاشتیم)