کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        در کتابخانه پیدایش می کنی

        قیمت:
        199,000 تومان 189,050 تومان

        مشخصات کتاب در کتابخانه پیدایش می کنی

        ناشر
        تعداد صفحات
        256 صفحه
        شابک
        9786228172040
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب در کتابخانه پیدایش می کنی

        دنبال چی میگردی؟ این سؤال مرموزترین کتابدار توکیو، ساپوری ،کوماچی است. اما او یک کتابدار معمولی نیست میتواند دقیقا حدس بزند که شما در زندگی به دنبال چه چیزی هستید. او با معرفی کتاب به شما کمک میکند چیزی که به دنبالش هستید را راحت تر پیدا کنید.

        هر مراجعه کننده از برهه متفاوتی در زندگی و شغلش با به کتابخانه او میگذارد؛ از یک فروشنده بی قرار که احساس میکند اسیر کارش شده تا مادر زحمتکشی که آرزو دارد سردبیر یک مجله شود گفت و گوی آنها با سایوری کوماچی و کتابهای غافلگیر کننده ای که او به هر کدامشان پیشنهاد میکند تماما زندگیشان را تغییر خواهند داد. رمان در کتابخانه پیدایش میکنی با روند جذاب و دلگرم کننده ای که دارد میتواند برای هرکسی که در زندگی اش به بن بست خورده و به کمی روحیه و انگیزه نیاز دارد، مفید باشد. چرا که نه؟ هیچ گاه برای یک شروع دوباره دیر نیست این رمان داستانی الهام بخش از عشق زندگی و آرامش است که فقط از انس با کتاب شامل حال انسان میشود

        میچیکو انویاما متولد ۱۹۷۰ ژاپن و تحصیل کرده روزنامه نگاری در استرالیا است. در کتابخانه پیدایش میکنی بعد از انتشار در فهرست نهایی جایزه کتاب فروشان ژاپن قرار گرفت و در آن سال پرفروش ترین کتاب ژاپن شد و به بیش از بیست زبان ترجمه شد. این کتاب در سال ۲۰۲۳ به انگلیسی منتشر شده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب در کتابخانه پیدایش می کنی