کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        دفتر یادداشت های داستایفسکی (ابله)

        قیمت:
        350,000 تومان 332,500 تومان

        مشخصات کتاب دفتر یادداشت های داستایفسکی (ابله)

        ناشر
        تعداد صفحات
        344 صفحه
        شابک
        9786002538864
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب دفتر یادداشت های داستایفسکی (ابله)

        کتابی باب طبع شیفتگان داستایفسکی و به‌ویژه شیفتگان رمان «ابله». کتاب «دفتر یادداشت‌های داستایفسکی: ابله» حاوی یادداشت‌هایی است که فیودور داستایفسکی حین شکل‌گیری طرح رمان «ابله» در ذهنش و اندیشیدن به این طرح و پختن و پروراندن آن نوشته و در آن‌ها مراحل شکل‌گیری این رمان، از طرح اولیه تا طرح‌های بعدی و طرح نهایی، را ثبت کرده است.
        آن‌ها که می‌خواهند بدانند رمان «ابله»، که از مشهورترین رمان‌های داستایفسکی و یکی از شاهکارهای او و فراتر از آن، یکی از شاهکارهای ادبیات جهان است، چگونه ساخته و پرداخته شده و به سرانجام رسیده است با خواندن کتاب «دفتر یادداشت‌های داستایفسکی: ابله» پاسخ این سؤال را خواهند گرفت.
        کتاب «دفتر یادداشت‌های داستایفسکی: ابله» بر پشت صحنۀ رمان «ابله» نور می‌تاباند و رَوَند پیچیده و دشوار خلق این شاهکار کلاسیک ادبیات روسیه را می‌نمایاند. این کتاب، جدا از جذابیتی که می‌تواند برای علاقه‌مندان داستایفسکی و رمان «ابله» داشته باشد، برای کسانی هم که می‌خواهند رمان بنویسند و در پی یادگیری فوت‌وفن این کارند کتابی مفید و آموزنده است چون کلنجارهای یک نویسندۀ بزرگ را با رمانی که در حال پروراندن و نوشتن آن بوده است، آشکار می‌کند و نشان می‌دهد برای نوشتن رمان چه راه دشواری را باید پیمود و چقدر باید نوشت و خط زد و باز نوشت.
        کتاب «دفتر یادداشت‌های داستایفسکی: ابله» همچنین منبعی غنی برای مفسران و پژوهشگران و منتقدان ادبی و مخصوصاً داستایفسکی‌پژوهان است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب دفتر یادداشت های داستایفسکی (ابله)