کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        مفید باش

        قیمت:
        229,000 تومان 217,550 تومان

        مشخصات کتاب مفید باش

        ناشر
        تعداد صفحات
        200 صفحه
        شابک
        9786227857535
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب مفید باش

        موفقیت استراتوسفر آرنولد به عنوان بخشی از یک فرآیند اتفاق افتاد. در نتیجه چشم انداز روشن، تفکر بزرگ، سخت کوشی، ارتباط مستقیم، حل مسئله انعطاف پذیر، کنجکاوی با ذهن باز، و تعهد به بازپرداخت. همه اینها بر اساس درسی است که پدر آرنولد بیش از همه به او کوبید: مفید باش. همانطور که آرنولد هر قلمرویی را که وارد می شد فتح می کرد، ضرب المثل پدرش را در قلب خود نگه می داشت.

        «مفید باش» که با صدای منحصربه‌فرد، صریح و قدرتمند او نوشته شده است، خوانندگان را به یک تور الهام‌بخش از طریق کیت ابزار آرنولد برای یک زندگی معنادار می‌برد. او به ما نشان می‌دهد که چگونه آن ابزارها را در خدمت هر آینده‌ای که می‌توانیم برای خود آرزو کنیم، به کار ببریم. او بینش‌های خود را با داستان‌های شخصی قانع‌کننده، موفقیت‌های متحول کننده زندگی و شکست‌های تهدیدکننده زندگی به طور یکسان – برخی از آنها معروف است. بعضی ها برای اولین بار اینجا گفتند.

        بسیاری از ما تلاش می کنیم تا از خود تاسفی خود جدا شویم و به هدف خود وصل شویم. در سنین پایین، آرنولد ابزارهای ذهنی را ساخت تا نردبانی را از فقر و تنگ نظری زادگاه روستایی اتریش بسازد، ابزارهایی که از آن برای اضافه کردن پله به پله از آنجا استفاده می کرد. اکنون او این خرد را با همه ما به اشتراک می گذارد. همانطور که او می گوید، هیچ کس قرار نیست شما را نجات دهد – شما فقط خودتان را دارید. به نظر می رسد خبر خوب این است که شما تمام چیزی هستید که نیاز دارید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب مفید باش