کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        سفید چاله ها

        0 (0)
        قیمت:
        156,000 تومان 148,200 تومان

        مشخصات کتاب سفید چاله ها

        ناشر
        تعداد صفحات
        152 صفحه
        شابک
        9786001177248
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب سفید چاله ها

        اجازه دهید با فیزیکدان محبوب کارلو روولی به قلب یک سیاهچاله سفر کنیم. ما فراتر از افق آن می لغزیم و از این شکاف در جهان فرو می افتیم. همانطور که فرو می رویم، هندسه چین را می بینیم. زمان و مکان کشش و کشش دارند. و در نهایت، در هسته سیاهچاله، فضا و زمان حل می شوند و یک سفیدچاله متولد می شود.

        روولی کار خود را وقف اتحاد ایده‌های تاب‌آور زمان نسبیت عام و عدم قطعیت‌های گیج‌کننده مکانیک کوانتومی کرده است. در سفید چاله ها، او ذهن یک دانشمند در حال کار را آشکار می کند. او ماجراجویی در حال انجام تحقیقات پیشرفته‌اش را دنبال می‌کند و بررسی می‌کند که آیا تمام سیاه‌چاله‌ها می‌توانند در نهایت به سفیدچاله‌ها تبدیل شوند، اجرام به همان اندازه فشرده که در آنها پیکان زمان معکوس می‌شود.

        روولی به همان اندازه که در مورد شگفتی های جهان هستی قانع کننده ای درباره کار یک دانشمند می نویسد. او در ترس، عدم اطمینان و ناامیدی مکرر از کاوش در فرضیه‌ها و جهان‌های ناشناخته و لذت دنبال کردن ایده‌های جدید تا نتایج غیرمنتظره شریک است. او ما را به فراسوی افق هدایت می کند و ما را به تجربه تب و اضطراب علم و زندگی عجیب و شگفت انگیز یک سفیدچاله دعوت می کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب سفید چاله ها