کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        روح بسکتبال

        0 (0)
        قیمت:
        385,000 تومان 365,750 تومان

        مشخصات کتاب روح بسکتبال

        ناشر
        تعداد صفحات
        424 صفحه
        شابک
        9786226489478
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب روح بسکتبال

        داستان یک اعجوبه NBA، لیگ او و ورزش آنها در بحران در فصل مهم 2010-11 را روایت می کند. با The Decision شروع شد، آن لحظه بدنام تلویزیونی که لبرون جیمز، ستاره پرمخاطب فاش کرد که در حال ترک تیم کلیولند کاوالیرز – در نتیجه فاصله گرفتن از الگوی خود مایکل جردن – برای دنبال کردن اولین قهرمانی خود با حریفان سابقش در میامی هیت است.

        به افتخار لبرون، NBA و بسکتبال، این ماموریت آنطور که برنامه ریزی شده بود انجام نشد. در سنت فرهنگی Moneyball و Friday Night Lights، ایان تامسن، نویسنده کهنه کار NBA، NBA را به عنوان یک جامعه اصلاح کننده خود به تصویر می کشد که در آن لبرون جوان مجبور است حقایق سختی را که رقبای خود کوبی برایانت، داک ریورز و دیرک نویتزکی تحمیل می کنند، جذب کند. به درس هایی که توسط پت رایلی، گرگ پوپوویچ، لری برد، دیوید استرن، جوی کرافورد و بسیاری دیگر ارائه شده است.

        این در مورد ساخت یک قهرمان است. روح بسکتبال که سرشار از دسترسی داخلی است، داستان الهام‌بخش تنهاترین سال لبرون، ناامن و نامطمئن را روایت می‌کند، زمانی که دشمن نهایی او یک مهاجر غیرمحتمل بود که ایده‌آل‌های بازی آمریکایی را تجدید کرد. از میامی تا بوستون، لس‌آنجلس تا دالاس، آلمان تا مقر NBA در منهتن، بزرگ‌ترین نام‌های بسکتبال توسط چیزی ارزشمندتر از پول و شهرت هدایت می‌شوند – تلاشی که راه را برای استفن کوری، کوین دورانت و نسل‌های آینده هموار می‌کند. رشد کردن

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب روح بسکتبال