کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        در وادی هنر

        قیمت:
        298,000 تومان 283,100 تومان

        مشخصات کتاب در وادی هنر

        تعداد صفحات
        363 صفحه
        شابک
        9786227600292
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب در وادی هنر

        جاناتان کات، روزنامه‌نگار نشریهٔ رولینگ استون به دلیل دانش گسترده و سبک خاص گفت‌وگوهایش یکی از معروف‌ترین مصاحبه‌گران دنیاست. مصاحبه‌های بلند او با هنرمندان، دانشمندان، سیاست‌مداران و روشنفکران دنیا همیشه پرطرفدار بوده و خوانندگان زیادی داشته است.

        طرف‌های گفت‌وگو کتاب در وادی هنر نخبگانی از عرصه‌های مختلف دانش و هنر و ادبیات‌اند: جی. جی. بالارد نویسندهٔ داستان‌های علمی‌ـ‌تخیلی، باب دیلن آهنگساز و شاعر و خوانندهٔ برندهٔ نوبل، چینوا آچبه رمان‌نویس و بنیانگذار ادبیات انگلیسی‌زبان در آفریقا، الیزابت تیلور بازیگر، سم شپرد بازیگر و نمایشنامه‌نویس، ریچارد گیر بازیگر، فدریکو فللینی فیلمساز، ورنر هرتسوگ فیلمساز، ماری‌ـ‌لوییز فون فرانتس روانکاو یونگی، اوریانا فالاچی نویسنده، کارل ساگان دانشمند ستاره‌شناس، هنری میلر نویسنده، و اولیور ساکس عصب‌روانشناس.

        جاناتان علاوه پیش از مصاحبه‌های کتاب در وادی هنر و پس از آن دربارهٔ تعدادی از طرف‌های مصاحبه‌اش کتاب‌های دیگری نیز نوشته است؛ از جمله گفت‌وگوهایی با موسیقی‌دانان: دو کتاب دربارهٔ باب دیلن، کتابی که حاصل مصاحبهٔ بلندی است با جان لنون، کتاب گفت‌وگویش با لئونارد برنشتاین، و کتاب گفت‌وگو با گلن گود؛ کتاب‌هایی دربارهٔ ادبیات کودکان؛ و مجموعه‌ای از جستارها.

        پیش از این از او فقط مصاحبهٔ طولانی‌اش با سوزان سانتاگ (در سال ۱۹۷۸ برای نشریهٔ رولینگ استون) به فارسی منتشر شده است. کتاب در وادی هنر گزیدهٔ بهترین مصاحبه‌هایش طی بیست سال بین ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۹ است که انتشارات دانشگاه مینه‌سوتا در سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب در وادی هنر