کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        پیرانزی

        0 (0)
        قیمت:
        195,000 تومان 185,250 تومان

        مشخصات کتاب پیرانزی

        تعداد صفحات
        223 صفحه
        شابک
        9786222545208
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب پیرانزی

        خانه پیرانسی یک ساختمان معمولی نیست: اتاقهای آن بی نهایت زیاد است ، راهروهای آن بی پایان است ، دیوارهای آن با هزاران هزار مجسمه پوشانده شده است.
        هرکدام متفاوت از بقیه که می توانند منحصرا شما را شوکه کنند.
        باید بدانید که در هزارتوی سالن ها اقیانوسی زندانی شده است. موج ها و رعد و برق ها از راه می رسند. اتاق ها در یک لحظه پر از سیلاب می شوند. اما پیرانسی نمی ترسد. او قانون جزر و مد را می فهمد.

        یک نفر دیگر در خانه وجود دارد - مردی به نام The Other ، که هفته ای دو بار به پیرانزی مراجعه می کند و برای تحقیق در مورد یک دانش بزرگ و مخفی درخواست کمک کرده است. اما همانطور که پیرانسی در حال کاوش است ، شواهد مربوط به شخص دیگری ظاهر می شود و یک حقیقت وحشتناک شروع به آشکار شدن می کند و دنیایی فراتر از آنچه پیرانزی همیشه می شناخته است ، آشکار می شود.
        سوزانا کلارک در سال 1959 در ناتینگهام متولد شد. کودکی عشایری خود را در شهرهای شمالی انگلیس و اسکاتلند سپری کرد. وی در کالج سنت هیلدا ، آکسفورد تحصیل کرده و در زمینه های مختلف انتشارات غیر داستانی از جمله گوردون فریزر و کوارتو کار کرده است. در سال 1990 ، وی لندن را ترک کرد و به تورین رفت تا به مدیران تحت فشار شرکت موتور فیات انگلیسی آموزش دهد. سال بعد وی در بیلبائو انگلیسی تدریس کرد...

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر