کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ذهنیت را برای موفقیت شکل بده

        قیمت:
        59,000 تومان 56,050 تومان

        مشخصات کتاب ذهنیت را برای موفقیت شکل بده

        ناشر
        شابک
        9786229347324
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        سایر
        جلد
        سایر

        دربارۀ کتاب ذهنیت را برای موفقیت شکل بده

        زنان کارآفرینی که می خواهید ارتعاش انرژی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، به دیدگاه شفافی برسید و به آهن ربای جذب موفقیت تبدیل شوید، ذهنیت خود را دوباره طراحی کنید.
        اگر تصمیم بگیرید که به عنوان فردی عادی در دسترس دیگران نباشید، چه اتفاقی می افتد؟ تصور کنید هر روز از خواب بیدار می شوید و کاملاً مطمئن شوید که قرار است بهترین خودتان باشید. تصور کنید آن قدر نسبت به زندگی تان وسواس دارید که مقایسهٔ خود با یک غریبه در شبکه های اجتماعی، کاری بس خنده دار و عبث به نظر می آید. درعوض سعی کنید با زن تاجری که قرار است باشید خود را همسو ببینید: مانند او فکر کنید، مانند او لباس بپوشید، مانند او خلاق باشید، همانند او کسب درآمد کنید، مانند او به دنبال جذب فرصت های رؤیایی باشید. زمان خود را در اختیار بگیرید، صاحب واقعی اوقات خود باشید و درنهایت، به عنوان یک کارآفرین موفق به حیطهٔ قدرتی خود قدم بگذارید.
        به عنوان یک مربی حرفه ای معتبر زندگی و نویسندهٔ پرفروش کتاب پیشرفت های فردی، یک چیز را به خوبی می دانم: کسب و کار شما تنها در صورتی پیشرفت می کند که به درستی عمل کنید. این کتاب دستورالعمل های مفصلی است که به طور انحصاری برای زنان کارآفرین طراحی شده است و شامل تمرین های سفارشی شخصی خودم، استراتژی، تأییدیه ها و فرایندهای اثبات شده ای است که برای کسب شفافیت و اطمینان در تجارت مفید است. ابزاری حرفه ای برای افزایش ارتعاش، رهاسازی الگوی افکار منفی و برنامه ریزی مجدد ذهن شما برای جذب موفقیت است.
        اگر کتاب «راز دختران موفق» من را دوست داشتید و آماده اید که مفاهیمی را که آموخته اید عملی کنید تا به نتایج واقعی در زندگی و کسب وکار برسید، پس «کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده» برای شما بسیار مناسب است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ذهنیت را برای موفقیت شکل بده