کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        1
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        دو دستی

        0 (0)
        قیمت:
        280,000 تومان 266,000 تومان

        مشخصات کتاب دو دستی

        ناشر
        تعداد صفحات
        320 صفحه
        شابک
        9786227585261
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب دو دستی

        دغدغه‌ی ما در نشر مون، فقط کتاب نیست؛ کتاب‌خون‌ها هم برای ما اهمیت زیادی دارند. نشر مون عمر خیلی زیادی نداره، اما اینو با انگیزه‌اش برای ارائه بهترین کتاب‌های جهان به شما جبران می‌کنه. ما عاشق کتاب هستیم و تلاشمون اینه که مون رو به فضایی برای جمع شدن کتاب‌خون‌ها کنار هم تبدیل کنیم. جایی که بتونیم عشقمون به کتاب رو با هم به اشتراک بگذاریم، با هم کتاب بخونیم و با هم در موردش صحبت کنیم.

        مون جاییه برای آدم‌هایی که بین همه‌ی شلوغی‌های امروز، هنوز کتاب توی زندگی و دل‌هاشون جای خودش رو داره. می‌گن کسی که در طول عمرش هزار کتاب بخونه، هزار زندگی رو تجربه کرده و کسی که کتاب نخونه، فقط یک بار زندگی می‌کنه. ما در مون برای هرکسی که کم یا زیاد اهل کتابه، جایی داریم.

        کارمون رو با انتشار «سرزمین موعود» از باراک اوباما و «خاطرات و خیالات» از جیم کری شروع کردیم. دو کتاب مختلف، از دو آدم متفاوت از دنیاهایی بسیار متفاوت؛ چون مون رو جایی برای تجربه‌های متفاوت و متنوع می‌دونیم. چه طرفدار کتاب‌های داستان (Fiction) باشید و چه پیگیر کتاب‌های ناداستان (Non-Fiction)، مون سعی کرده یک گزینه‌ی خوب براتون داشته باشه. در ادامه‌ی این مسیر هر روز برجسته‌ترین کتاب‌ها رو زیر نظر داریم، تا بهترینشون رو برای همراهانمون انتخاب کنیم. مون هنوز در شروع مسیر قرار داره و بزودی کنار شما، دنیایی از کتاب‌ و حرف‌های تازه پیرامون کتاب می‌سازه.

        ما در مون می‌خوایم یک گام از رابطه‌ی مرسوم ناشر و خواننده فراتر بریم و در مورد هر کتاب با شما گپ و گفت کنیم و جالب‌ترین نکات ممکن رو به گوشتون برسونیم، برای همین قصد داریم از طریق سکوهای مختلف مون مثل حساب‌هامون در شبکه‌های اجتماعی مختلف، فضایی برای ارتباط نزدیک‌تر با همدیگه داشته باشیم؛ ارتباطی فراتر از ارتباط یک ناشر با مخاطبانش، ارتباط بین دو دوست، دو خواننده و دو مخاطب. شنیدن صدای شما برای ما در مون به اندازه‌ی رسوندن صدای خودمون به شما اهمیت داره. همراهمون باشید چون همراهی شما با ما در این مسیر فقط انگیزه‌بخش ما نیست، تمام هدف ما از کاری که می‌کنیم ایجاد ارتباطی فراتر از ارتباط یک نشر معتمد با یک خواننده‌ی خوبه؛ ما قصد داریم هم‌کتاب‌های همیشگی شما باشیم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب دو دستی