کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران

        قیمت:
        581,000 تومان 551,950 تومان

        مشخصات کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران

        تعداد صفحات
        438 صفحه
        شابک
        9786227954623
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران

        اگر شما یکی از تصمیم گیرندگان شرکت یا سازمان خود هستید که اطلاعات کمی در مورد مفاهیم اساسی فناوری هایی ماننـد هـوش مصنوعی، یادگیری ماشین کلان داده اینترنت اشیاء، بلاکچین، و رایانش ابری دارد، نمی توانم سرزنشتان کنم، چراکه من هم یکی مانند شما هستم هستم (یا حداقل بودم تا زمانی که این کتاب را خواندم.) منابع اندکی به این موضوع پیچیده از ابعاد مختلف می پردازند و معمولاً آن را از دیدگاه یک مهندس یا متخصص هوش مصنوعی و کلان داده مورد بررسی قرار می دهند تا دیدگاه تصمیم گیرنده ای که مایل به استفاده واقعی و کاربردی از این فناوری ها است. این کتاب از یک سو آن را از دیدگاه تصمیم گیرندگان در یک شرکت مورد بحث قرار می دهد و از سویی مفاهیم و موارد استفاده از آنها را به طور کامل و جامع تر پوشش داده است.
        در این کتاب دکتر کاشیاپ تمامی مفاهیم را بازبینی و بررسی مجدد کرده و بینش جامعی در اختیار تصمیم گیرندگان قرار داده است تا به آنها در درک مفاهیم یادگیری ماشین و فناوری های مرتبط کمک عمیق تری کند. این کتاب باید توسط هر فردی که کسب و کاری را اداره می کند و یا در سطح رهبری تصمیم گیرنده است، خوانده شود تا بتواند با مزایای هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و ادوات آن و نحوه کاربرد هر یک در مدل کسب و کار فردی خود آشنا شود.
        به اعتقاد اندرومکافی از مرکز کسب و کار دیجیتال در دانشکده مدیریت دانشگاه MIT مشکلات اساسی جهان به مثابه مسائل بزرگ هوش مصنوعی و کلان داده است.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب یادگیری ماشین برای رهبران و مدیران