کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        پایان مرگ

        سه جرم کیهانی:کتاب سوم
        0 (0)
        قیمت:
        780,000 تومان 741,000 تومان

        مشخصات کتاب پایان مرگ

        ناشر
        تعداد صفحات
        784 صفحه
        شابک
        9786001828676
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب پایان مرگ

        با «سه جرم کیهانی»، خوانندگان اولین شانس خود را برای تجربه‌ی «سه‌گانه‌ی سه جرم کیهانی»، برنده‌ی چندین جایزه و پرفروش‌ترین اثر محبوب‌ترین نویسنده‌ی علمی‌تخیلی چین، سیکسین لیو، داشتند. «سه جرم کیهانی» با استقبالی زیاد ازجمله پوشش در نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال مواجه شد. همچنین به‌عنوان فینالیست جایزه‌ی نبیولا انتخاب شد، و این اولین رمان ترجمه‌شده است که پس از «شهرهای نامرئی» ایتالو کالوینو در سال ۱۹۷۶ نامزد دریافت جایزه‌ی بزرگSF شده است. با «پایان مرگ» اکنون این سه‌گانه‌ی حماسی به پایان می‌رسد.
        نیم قرن پس از نبرد روز قیامت، تعادل ناآرام بازدارندگی جنگل تاریک، مهاجمان تریسولاران را از خود دور نگه می‌دارد. زمین به دلیل تزریق دانش تریسولاران از رونق بی‌سابقه‌ای برخوردار است. با پیشرفت روزافزون علم بشر و پذیرفتن فرهنگ زمین توسط تریسولاران، به نظر می‌رسد که این دو تمدن به زودی قادر خواهند بود به‌صورت مسالمت‌آمیز و بدون تهدیدِ وحشتناکِ نابودیِ تضمین‌شده‌ی متقابل، به‌صورت مسالمت‌آمیز زندگی کنند. اما صلح، بشریت را به موجوداتی ازخودراضی نیز تبدیل کرده است.
        چنگ شین، مهندس هوافضا از اوایل قرن بیست‌ویکم، در این عصر جدید از خواب زمستانی بیدار می‌شود. او با دانش خود برنامه‌ای را به ارمغان می‌آورد که از آغاز بحران سه خورشیدی به مدتی طولانی فراموش شده است، و حضور او ممکن است تعادل ظریف بین دو جهان را برهم زند. آیا بشریت به ستاره‌ها خواهند رسید یا در گهواره‌ی خود خواهند مرد؟

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب پایان مرگ