کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        روان شناسی اهمال کاری

        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب روان شناسی اهمال کاری

        تعداد صفحات
        152 صفحه
        شابک
        9786227173949
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب روان شناسی اهمال کاری

        بسیاری از عوامل مختلف می توانند باعث به تعویق انداختن کار شوند. خبر خوب این است که شما تنبل یا بی انضباط نیستید و می توانید به بهره وری واقعی برسید. عوامل روانشناختی که عادات به تعویق انداختن شما را تحریک می کند را کشف کنید و رازهای غلبه بر آنها را باز کنید. با این رویکرد مبتنی بر تحقیق، می توانید یاد بگیرید که از تعویق انداختن، پروژه ها را به پایان برسانید و به اهداف خود برسید.

        با باز کردن فرآیندهای فکری رایج و موانع عاطفی که شما را در چرخه‌های رفتار مشکل‌ساز به دام می‌اندازند، شروع کنید. این آگاهی را در هر مرحله از انجام کارها با استفاده از تکنیک های مبتنی بر شواهد عملی که به دلایل ریشه ای اهمال کاری و مشکلات مدیریت زمان می پردازد، اعمال کنید. وقتی به شما قدرت داده شود که با مغزتان کار کنید، نه در مقابل آن، می توانید کنترل را به دست بگیرید و تغییرات پایدار ایجاد کنید.

        این انتخاب قدرتمند در کتاب های روانشناسی به شما کمک می کند:
        گام به گام موفق شوید – در هر زمان از طریق اهمال کاری کار کنید: اولویت بندی کنید، انگیزه پیدا کنید، بر اجتناب غلبه کنید، شروع کنید، تمرکز کنید، دنبال کنید و تمام کنید.
        چشم انداز پیدا کنید - حکایات زندگی واقعی افرادی را که با اهمال کاری دست و پنجه نرم می کنند کاوش کنید تا بینشی در مورد نحوه کارکرد آن در زندگی خود به دست آورید - و به شما کمک کند علل آن را شناسایی کنید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب روان شناسی اهمال کاری