کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        هنر درست حرف زدن

        قیمت:
        90,000 تومان 85,500 تومان

        مشخصات کتاب هنر درست حرف زدن

        تعداد صفحات
        120 صفحه
        شابک
        9786227044447‬‬
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب هنر درست حرف زدن

        به‌کاربردن واژه‌ی درست هنگام صحبت‌کردن یک هنر است. هنری که بسیاری آن را نیاموخته‌اند. ممکن است به‌خوبی یاد گرفته باشیم که چطور قهر کنیم یا فریاد بزنیم، چطور اصرار یا انکار کنیم، اما یاد نگرفته‌ایم در شرایط بحرانی چطور و چگونه با دیگران صحبت کنیم تا از آتش یک دعوا یا منازعه کلامی جلوگیری شود.
        دیپلمات‌ها در تاریخ بین‌الملل با جایگزین‌کردن چند واژه‌ی درست، توانسته‌اند از وقوع بسیاری از جنگ‌ها و خونریزی‌ها جلوگیری کنند. در زندگی روزمره نیز ما می‌توانیم همچون دیپلمات‌ها از چنین قابلیتی بهره بگیریم. این کتاب به طور مختصر و مفید در موقعیت‌های مختلف روزمره به ما نشان می‌دهد که چه کلمات و واژگانی را برای درست صحبت‌کردن انتخاب کنیم.
        نویسنده‌ی کتاب هنر درست حرف‌زدن ، گفت‌وگو و صحبت‌کردن در پنج موقعیت بسیار مهم و استراتژیک، را مورد بررسی قرار می‌دهد و برای هرکدام از این موقعیت‌ها مثال‌های متعدد و گوناگونی می‌آورد تا خواننده‌ی کتاب، آن موقعیت را درک کند.
        قسمت روابط، بیشتر به گفت‌وگوی زوجین مربوط می‌شود. قسمت دوستی، شامل گفت‌وگو با انواع دوستان و آشنایان است. قسمت کار، بیشتر ارتباط با همکاران و مدیران را در بر می‌گیرد. قسمت خانواده، شامل پدر و مادر، خواهر و برادر می‌شود و آخرین قسمت افراد غربیه است که تجربه‌ای از ارتباط با آن‌ها وجود ندارد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب هنر درست حرف زدن