کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        زندگی دلخواهت را بساز

        قیمت:
        240,000 تومان 228,000 تومان

        مشخصات کتاب زندگی دلخواهت را بساز

        ناشر
        تعداد صفحات
        229 صفحه
        شابک
        9786227383393
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب زندگی دلخواهت را بساز

        «زندگی دلخواهت را بساز - هنر و علم شادتر شدن» حاصل همکاری دو چهره‌ی مطرح دنیای روانشناسی مثبت‌نگر است: اپرا وینفری و آرتور سی. بروکس. البته «بروکس» و «وینفری» تا حدی مرز شخصی افکار خود را نیز در «زندگی دلخواهت را بساز» به ما نشان می‌دهند.
        کتاب دو بخش کلی دارد که اولی را می‌توان صرفا مقدمه‌ای طولانی دانست. در بخش نخست دو نویسنده به طور جداگانه تعریف خودشان را از شادی تشریح می‌کنند، اما بخش دوم با نام «مدیریت احساسات خود» در واقع بخش اصلی کتاب است که در آن خواننده با وجوه مختلف شادی و راه‌های رسیدن به آن آشنا می‌شود.
        پروفسور «آرتور سی. بروکس» چهره‌ی سرشناسی در حوزه‌ی مدیریت و روانشناسی مثبت‌نگر است. او در مؤسسه‌های مختلف مرتبط با دانشگاه هاروارد، دوره‌های شادی و رهبری تدریس می‌کند. اما محبوبیت او در سطح عموم، بیشتر حاصل ستون «چگونه یک زندگی را بسازیم» در مجله‌ی مشهور «آتلانتیک» است.
        اما «اُپْرا وینفری» حالا دیگر چهره‌ای کاملا جهانی است و او را می‌توان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های دنیای ارتباطات دانست. وینفری بعد از انتشار کتاب خاطراتش و بیان نکاتی که نشان می‌داد چه زندگی سختی داشته است، ارتباط بی‌نظیری با مردم سراسر جهان ایجاد کرد، اما پیش از آن با اجرای برنامه‌ی تلویزیونی مخصوص خودش، میلیون‌ها بیننده را به مدت ۲۵ سال پای تلویزیون نشاند و به آن‌ها برای زندگی روحیه داد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب زندگی دلخواهت را بساز