کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        علم چیست 5 (سنگ ها)

        ناموجود

        مشخصات کتاب علم چیست 5 (سنگ ها)

        تعداد صفحات
        68 صفحه
        شابک
        964389116x‭
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب علم چیست 5 (سنگ ها)

        علم چیست مجموعه‌ای فراگیر از فعالیت‌های علمی، آزمایش‌های مختلف و پروژه‌هایی است که به شما کمک می‌کنند تا در شگفتی‌های جهان پیرامون خود کندوکاو کنید.
        کودکان و نوجوانان مشتاقانه می‌خواهند همه چیز را در مورد همه چیز بدانند. اگر کودکان کسی را پیدا کنند که در مورد چیزی اطلاع داشته باشد -معمولاً پدر و مادر یا معلم- او را سوال‌پیچ می‌کنند. اشتیاق آن‌ها برای اطلاع از نحوه‌ی کار کردن هر وسیله و این که اصلاً چرا جهان این‌طوری شده است، اشتیاقی کاملاً طبیعی است. درون هر دانشمند کودکی را می‌توان دید و کودکان به راستی دانشمندانی کوچک‌اند.
        هیچ کس برای مطالعه مجموعه‌ی علم چیست... خیلی جوان یا بیش از اندازه پیر نیست. فعالیت‌های گنجانده شده در مجموعه‌ی علم چیست... برای کودکان و نوجوانان 6 تا 14 سال در نظر گرفته شده است. اما این مجموعه از نوع کتاب‌های بزرگسال/کودک است. این کتاب طوری طراحی شده است که بزرگسالان و کودکان بتوانند باهم روی آن کار کنند تا دنیا را به چشم دیگری ببینند. یقین داشته باشید که بزرگسالان نیز به اندازه‌ی کودکان می‌توانند از این کتاب استفاده کنند و مطالب جدید بیاموزند.

        در کتاب سنگ‌ها با زمین‌شناسی سروکار داریم که علم بررسی درون و بیرون کره زمین است. چند فعالیت ساده طبقه‌بندی در این کتاب گنجانده شده است. بخش فعالیت‌های دنبال هم این کتاب به جمع‌آوری سنگ، از تهیه نمونه تا آزمون و تجزیه سنگ‌ها، اختصاص یافته است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب علم چیست 5 (سنگ ها)