کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ماجراهای لولو و خرگوش کوچولو 1 (لولو گرگ کوچولو)

        قیمت:
        49,000 تومان 46,550 تومان

        مشخصات کتاب ماجراهای لولو و خرگوش کوچولو 1 (لولو گرگ کوچولو)

        ناشر
        تعداد صفحات
        32 صفحه
        شابک
        9786222373894
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ماجراهای لولو و خرگوش کوچولو 1 (لولو گرگ کوچولو)

        «گرگوار سل تارف» در سال ۱۹۵۳ میلادی (۱۳۳۲) در مصر متولد شد. پدرش لبنانی و مادرش اهل روسیه بود. سه ساله بود که با خانواده اش به فرانسه مهاجرت کرد. او تحصیلاتش را در رشته پزشکی ادامه داد و هفت سال به کار طبابت مشغول شد. اما از این کار دست کشید و همکاری خود را به عنوان طراح و نویسنده با یکی از بزرگترین ناشران کتاب کودکان و نوجوانان در فرانسه آغاز کرد. او تألیفات متعددی در این زمینه دارد. در سال ۱۹۸۹ با انتشار کتاب های «لولو» (Lou Lou) به شهرت رسید. مجموعه ای که با تصاویر زنده و رنگ آمیزی های خاص خود، داستان دوستی گرگ و خرگوشی را بیان می کند. از ماجراهای این گرگ و خرگوش کوچولو فیلمی هم تهیه شد که جایزه ای به آن تعلق گرفت. این کتاب ها تاکنون بیشتر از یک میلیون تیراژ داشته و به چندین زبان ترجمه شده است.
        لازم به توضیح است که «لو» (Loup) در زبان فرانسه به معنای «گرگ» است. گاهی «لولو» به معنی «گرگ کوچولو» در محاوره های روزمره، برای بیان احساسات نسبت به کودکان به کار برده می شود. از طرف دیگر در فرهنگ ایرانیان نیز «لولو خورخوره» یا «لولو» موجودی خیالی است ساخته و پرداخته ی پندار بزرگسالان جهت ترساندن کودکان بازیگوش!
        اغلب داستان ها و کتاب های کودکان، پیامی غیر مستقیم را به او القا می کنند؛ مجموعه داستان های «لولو» نیز بر آن است تا درباره ی اهمیت دوستی و ایجاد رابطه حتی با دشمن به ظاهر قسم خورده و درک احساسات خود و دیگران در کنار پررنگ کردن شجاعت و فداکاری مفاهیمی به مخاطب منتقل کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ماجراهای لولو و خرگوش کوچولو 1 (لولو گرگ کوچولو)