کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        طراحی تمرین و بدنسازی ورزشکاران جوان

        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب طراحی تمرین و بدنسازی ورزشکاران جوان

        ناشر
        شابک
        9786003559134
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب طراحی تمرین و بدنسازی ورزشکاران جوان

        ‌‌مربیـان ورزشـکاران جـوان می‌تواننـد طراحی تمرین و بدنسازی برای ورزشکاران جوان را به طور قابل توجهی بهبود بخشـند، اگر مفهومی را کـه در سـاخت سـاختمان بـه کار مـی‌رود بـه عاریـت بگیریـد: از پایه بدن را قوی بسـازید و همیـن رویکرد را تا پشـت بام ادامه دهند.

        هرچه فونداسـیون قوی‌تر باشـد، می‌توانید طبقات بیشـتری بسـازید. بر اسـاس این قیاس، هرچه پایه فیزیکی (آمادگی بدنی) بازیکنان قویتر باشد، شانس آن‌ها برای رشد به عنوان ورزشکاران برتر بیشتر می‌شود.
        متأسفانه این مفهوم ساده به ندرت در مورد ورزش جوانان به کار می‌رود. برخی از علاقه‌مندان به ورزش برای تربیت سریع ورزشکار موفق، مشتاق هستند که از بام ساختمان به پایین شروع کنند.

        دیگران ممکن است درک نکنند که چگونه این مفهوم را به کار ببرند مگر اینکه از اطلاعات علمی و روش‌شناختی موجود بهره ببریند. بدون چشـم انداز، برنامه و دسـتورالعمل بلندمدت، تربیت ورزشـکار جوان آنطور که انتظار می‌رود بهبود نخواهد یافت.

        در اکثر برنامه‌های تمرینی فعلی ورزشـکاران جوان، بیشـتر بر کسـب مهارت‌های فنی و تاکتیکی تأکید می‌شود. اگرچه مهارت‌ها عوامل تعیین کننده دستیابی به اهداف ورزشی هستند، ورزشکاران جوان باید از برنامه‌های تمر‌ینی پیشرونده طولانی مدت برای بهبود آمادگی بدنی، توانایی اجرای سریعتر حرکات و تکالیف با قدرت و چابکی بالا و به منظور طوالنی‌تر کردن زمان مورد نیاز جهت دستیابی به این موارد، بهره ببریند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب طراحی تمرین و بدنسازی ورزشکاران جوان