کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        پرورش هوش اخلاقی

        هفت فضیلت اساسی که برای درست رفتار کردن،به کودکان باید آموخت
        0 (0)
        قیمت:
        240,000 تومان 228,000 تومان

        مشخصات کتاب پرورش هوش اخلاقی

        ناشر
        تعداد صفحات
        360 صفحه
        شابک
        9789642802548
        سال انتشار
        1396
        نوبت چاپ
        4
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب پرورش هوش اخلاقی

        جامعه امروز با بحرانی آشکار و آزاردهنده مواجه است؛ بحرانی که در ارتباط با ارزشمندترین و عزیزترین چیزی است که داریم، یعنی فرزندمان. خشونت بین همسالان در حال افزایش است. بی‌احترامی نسبت به والدین، آموزگاران و دیگر اولیای امور بیش از پیش دیده می‌شود. بی‌تربیتی، تقلب و دروغ‌گویی گسترده‌تر از گذشته شده است.
        ما علاوه برراهکارهای قانونی، راهکارهای آموزشی بی‌شماری را نیز در مقابله با مشکلات فرزندانمان به کار برده‌ایم: آموزگاران مهارتهای عزت‌نفس و حل اختلاف را به کودکان آموخته‌اند و مشاوران نیز مهارتهای اجتماعی و مدیریت خشم را. مدارس تعداد شاگردان هر کلاس را کاهش داده‌اند و استانداردهای تحصیلی را بالا برده‌اند.
        اما با وجود تلاشهای پر تب و تابمان، بحران هنوز باقی است، زیرا می‌بینیم فرزندانمان هنوز در رنج هستند. این بدان خاطر است که ما نکته بسیار مهمی را نادیده گرفته‌ایم: بخش اخلاقی زندگی فرزندانمان. در این جهان که معمولاً از نظر اخلاق مسموم است، کودکان از همه بیشتر به قدرت اخلاقی نیاز دارند تا خود را حفظ کنند. اما در این روزهای پردردسر، اگر والدین می‌خواهند به فرزندانشان کمک کنند تا نه تنها اخلاقی فکر کنند، بلکه اخلاقی هم عمل کنند، به بیش از اینها نیاز دارند. تا زمانی که کودکان ندانند چگونه درست عمل کنند، رشد اخلاقی‌شان ناقص خواهد بود. مگر نه اینکه همیشه گفته‌اند معیار حقیقی شخصیت، عمل است و نه فکر و نیت؟
        تقویت هوش اخلاقی کودکان بهترین فرصت برای قرار دادن فرزندانمان در مسیر درست است تا آنها بتوانند علاوه بر درست فکر کردن، درست هم عمل کنند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب پرورش هوش اخلاقی