کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        مقابله با لکنت

        سرگذشت دانشمندی که خود دچار لکنت است
        قیمت:
        130,000 تومان 123,500 تومان

        مشخصات کتاب مقابله با لکنت

        ناشر
        تعداد صفحات
        216 صفحه
        شابک
        964747556x
        سال انتشار
        1387
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب مقابله با لکنت

        فردریک پمبرتن موری، نویسنده کتاب که خود دچار لکنت بوده، به صورت درمانگر به درمان بیماران مبتلا به اختلالات گفتار و زبان می پردازد. وی در زمینه لکنت خود، متخصصان مشهوری را از نزدیک دیده و برنامه های درمانی ایشان را خودش به طور مستقیم تجربه کرده است.
        موری تجارب زندگی خود را، به صورت داستان با قلمی شیوا نگاشته است و لابه لای ماجراهای زندگی خود به نکات ارزنده ای اشاره کرده که برای مبتلایان به لکنت و خانواده هایشان، و نیز آسیب شناسان گفتار و زبان از جهات گوناگون بسیار سودمند می نماید با مطالعه کتاب، میتوان شناخت کاملی از سختی ها و دشواری هایی که این افراد با آن دست به گریبانند، به دست آورد و شیوه های اجتناب از موقعیت هایی را آموخت که با لکنت همراهند و با برخی از رایج ترین نظریه ها و شیوه های درمانی در این زمینه آشنا شد.
        تشریح کلیله روش ها و شیوه های و برنامه های درمانی موجود که این نویسنده پر تلاش در سراسر زندگانی پر فراز و نشیب خویش در جستجوی آن ها سفرها و سختی های بسیاری را تحمل کرده، میتواند مردمان دردآشنا را از تکرار تجربه های طاقت فرسای او بی نیاز کند. در عین حال اشاره به نکته های بسیار ظریف و باریک از تدابیر درمانی موجود، بینش و اشراف بسیار ارزنده ای به درمانجویان و درمانگران در این زمینه به دست میدهد. این کتاب ضمنا سند تاریخی جامعی از وضع کنونی این ناراحتی در جهان است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب مقابله با لکنت