کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        راهنمای تمرین برای سنگ نوردان

        قیمت:
        399,000 تومان 379,050 تومان

        مشخصات کتاب راهنمای تمرین برای سنگ نوردان

        ناشر
        تعداد صفحات
        252 صفحه
        شابک
        9786003558915
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رحلی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب راهنمای تمرین برای سنگ نوردان

        کتاب حاضر منبعی آموزشی در زمینه‌ی سنگ‌نوردی است، ورزشی که ماهیت آن با خطر آمیخته شده است. ایمنی شما در سنگ‌نوردی به قضاوت فردی شما براساس آموزش‌های درست، تجربه و ارزیابی واقع‌بینانه از توانایی سنگ‌نوردی‌تان بستگی دارد.
        توصیه‌های آموزشی و تغذیه‌ای ارائه‌شده در این کتاب را نویسنده ارائه داده است. قبل از استفاده از هر بخش از برنامه‌ی آموزشی و تغذیه‌ای، با پزشک خود مشورت کنید.
        سنگ‌نوردی ورزشی است که غالبا به‌صورت انفرادی انجام می‌شود و سنگ‌نوردان جنگجویانی هستند که همواره در نبرد با خود و دیواره می‌باشند زیرا به‌صورت هم‌زمان در تلاش برای کنترل و غلبه بر عوامل بازدارنده و بازخوردهای درونی و بیرونی هستند.
        نبردی بی‌پایان! رسیدن به کمال مطلوب در سنگ‌نوردی، برنامه‌ریزی صحیح مدون و آشنایی با پیچیدگی‌های رمزورازهای رسیدن به موفقیت را می‌طلبد!
        هشدار: سنگ‌نوردی ورزشی خطرناک است و احتمال آسیب‌های شدید یا مرگ در آن زیاد است. پیش از استفاده از این کتاب موارد زیر را بخوانید.
        توصیه‌ها و اطلاعات مربوط به سلامت و بهداشت
        توصیه‌ها و اطلاعات مربوط به سلامت و بهداشت بیان شده در این کتاب نیز صرفا براساس تجربه‌ی شخصی نویسنده بوده و به‌منزله‌ی راهنمای پزشکی محسوب نمی‌شود. این اطلاعات نباید برای تشخیص یا درمان یا به‌عنوان جایگزینی برای مراقبت‌های پزشکی حرفه‌ای استفاده شود.
        مجددا، نویسنده و ناشر از شما می‌خواهند که قبل از شروع هر برنامه‌ی ورزشی با ارائه‌دهنده‌ی مراقبت‌های بهداشتی خود مشورت کنید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب راهنمای تمرین برای سنگ نوردان