کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        نینجای چابک

        ناموجود

        مشخصات کتاب نینجای چابک

        ناشر
        تعداد صفحات
        174 صفحه
        شابک
        9786229885093
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب نینجای چابک

        در حوزه تجارت و ارتباطات، تسلط بر هنر متقاعدسازی مهارتی است که خیلی ها آرزوی آن را دارند اما عده کمی به آن دست یافته اند. وارد «نینجای چابک» شوید، کتابی پیشگامانه که به عنوان چراغ راهنمایی برای افرادی است که به دنبال ارتقای خود به سطوح بی سابقه موفقیت هستند. این شاهکار ادبی که توسط یک متخصص با تجربه در این زمینه تألیف شده است، اسرار، استراتژی ها و تاکتیک های به کار گرفته شده توسط بهترین‌ها را آشکار می کند.

        در صفحات «نینجای چابک»، خوانندگان سفری متحول کننده را آغاز خواهند کرد که عمیقاً وارد روانشناسی متقاعدسازی می‌شود. این کتاب از ساختن روایت‌های قانع‌کننده گرفته تا ارائه طرح‌هایی با ظرافت، نقشه راه جامعی برای تسلط بر هنر ظریف تأثیرگذاری ارائه می‌دهد. از طریق مثال‌های واقعی، بینش‌های عملی و تمرین‌های عملی، خوانندگان به ابزارهای لازم برای جذب مخاطبان و دستیابی به نتایج دلخواه خود مجهز می‌شوند.

        بیش از یک کتاب راهنما، “نینجای چابک” یک کاتالیزور برای رشد شخصی و حرفه ای است. خوانندگان با تقویت مهارت‌های مشخص شده در صفحات آن، می‌توانند درهایی به روی فرصت‌های جدید باز کنند، ارتباطات معنی‌داری ایجاد کنند و در هر تعامل تأثیری ماندگار بگذارند. چه یک کارآفرین باتجربه باشید، چه یک شخص نوپا، این کتاب یک همراه ضروری در سفر شما برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی متقاعدسازی است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب نینجای چابک