کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تاریک ترین مکان

        0 (0)
        قیمت:
        360,000 تومان 342,000 تومان

        مشخصات کتاب تاریک ترین مکان

        ناشر
        تعداد صفحات
        368 صفحه
        شابک
        9786001829123
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تاریک ترین مکان

        این جزیره از مدت‌ها قبل از ساخت بیمارستان، جزیره‌ی گمشدگان نامیده می‌شد. می‌گویند مه زمستان آن‌قدر غلیظ است که دستت را جلوی صورتت نمی‌بینی. توفان‌ها با چنان قدرتی می‌وزند که می‌توانند تو را از صخره‌ها به پایین پرتاب کنند. اما از زمانی که بیمارستان سنت کریستینا ساخته شد، این اسم معنای جدیدی به خود گرفت. تعداد معدودی از کسانی که به آن مکان رفتند، توانستند زنده از آنجا خارج شوند.
        روز کریسمس است و کارآگاه ارشد سربازرس تام رینولدز تماسی نگران‌کننده دریافت می‌کند. گوری دسته‌جمعی در جزیره‌ی اویلیِان نا کِلتِه کشف شده است، همان جزیره‌ای که موسسه‌ی روانی جنجالی سنت کریستینا در آن قرار داشت. تیمارستان دهه‌هاست که تعطیل شده و وجود گورهای دسته‌جمعی در آنجا، هرچند تراژدی‌ای تلخ به شمار می‌رفت ولی رایج بود. رینولدز فکر می‌کند رئیس ستیزه‌جویش پرونده‌ی راکدِ بی‌اهمیتی را برای به‌حاشیه‌راندنش به او سپرده است.
        ولی ناگهان مشخص می‌شود جسد دیگری در میان مردگان پیدا شده؛ یکی از پزشکانی که چهل سال پیش در شرایطی مرموز از بیمارستان ناپدید شده بود. حالا به نظر می‌رسد به‌طور وحشیانه‌ای به قتل رسیده باشد.
        با تغییر ناگهانی رخدادها، هیچ‌چیز نمی‌تواند رینولدز و گروهش را برای آنچه قرار است با رسیدن به جزیره کشف کنند، آماده کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تاریک ترین مکان