کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        خدمتکار

        قیمت:
        380,000 تومان 361,000 تومان

        مشخصات کتاب خدمتکار

        ناشر
        تعداد صفحات
        376 صفحه
        شابک
        9786223840081
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب خدمتکار

        فریدا مک فادن یکی از پرمخاطب ترین نویسندگان امروز ادبیات آمریکاست. زنی متولد نیویورک در هاروارد پزشکی خواند اما سر از ادبیات در آورد. رمان های او به خاطر هیجان بالا، رازهای پیچیده و غافل گیری های متعدد با استقبال فراوان مواجه می شوند که در این بین رمان خدمتکار جایگاه ویژه ای دارد. خدمتکار یک تریلر هیجان انگیز و جنایی است که داستانی شگفت را برای خواننده می سازد.

        زنی جوان که مدت هاست سرپناهی ندارد و در ماشین می خوابد و البته سابقۀ زندان هم دارد و با تمام وجود دنبال شغل می گردد. او برای مصاحبه به خانه ای مجلل رفته و با زنِ صاحبخانه که رفتاری خاص دارد صحبت می کند. خانه بسیار باشکوه است و اشرافی. به همین دلیل صاحبخانه جاهای مختلف خانه را به این زن نشان می دهد و البته اتاق سادۀ خدمتکار را. حسی در خانه وجود دارد که ترسناک است و زن بعد خروج از خانه این حس را بیش از پیش احساس می کند اما تلفن صاحبخانه به او که هنوز در ماشین می خوابد اعلام می کند او «انتخاب» شده است.

        رمانِ خدمتکار با فضای خونین و ترسناکِخود خواننده را دچارِ هیجان و البته نزدیکی به ماهیتِ ترس می کند. این که چگونه یک اتفاق می تواند تمامِ روندِ یک سرنوشت را عوض کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار فریدا مک فادن

        کتاب‌های مرتبط با کتاب خدمتکار