کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %10
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        3

        ویوپوینت

        0 (0)
        قیمت:
        205,000 تومان 184,500 تومان

        مشخصات کتاب ویوپوینت

        ناشر
        تعداد صفحات
        254 صفحه
        شابک
        9786005193473
        سال انتشار
        1395
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ویوپوینت

        جامعه‌ی تئاتری ایران در پی آشنای هر چه بیشتر با جنبش‌‌های نوین تئاتر در جهان امروز است تا برای آفریدن آثار تازه و پر بار خود از دیدگاه‌‌ها و تجربه‌‌های مدرن بهره گیرد.

        امروزه یکی از شناخته شده ترین و کاربردی ترین روش‌‌های تمرینِ تئاتر و بازیگری در سرتاسر جهان روش ویوپوینت است که بی شمار هنرمندِ تئاتر در فرایند تمرین و اجرای اثر از آن استفاده می‌کنند. در طول سی سال گذشته این روش تخیلات بازیگران، کارگردانان، طراحان، درمارتورژها و نویسندگان را به پرواز درآورده و جرقه‌ی الهام آن‌ها بوده، حال آن که تئوری‌‌ها و دستورالعمل‌‌های آن به ندرت شکل مکتوبی به خود گرفته‌است.

        کتاب حاضر که نتیجه‌ی تلاش‌‌های دو کارگردان معاصر امریکاست می‌کوشد تا ضمن آشکارسازی فلسفه‌ی درونی این روش، دستورالعمل گام به گام و دقیقی را برای استفاده از تکنیک‌‌های آن در تمرین، پیشِ روی کوشندگان عرصه‌ی تئاتر بگذارد.

        آن بوگارت کارگردان تئاتر، دانش آموخته‌ی دانشگاه نیویورک در رشته‌ی مطالعات اجرا و درام اکنون استاد رشته‌ی کارگردانی در دانشگاه کلمبیاست. تینا لاندو نیز نویسنده، کارگردان و آموزگار آزاد تئاتر، دانش آموخته‌ی کارشناسی دانشگاه ییل و کارشناسی‌ارشد هاروارد است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر