کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ایمان داشته باشیم

        0 (0)
        قیمت:
        210,000 تومان 199,500 تومان

        مشخصات کتاب ایمان داشته باشیم

        ناشر
        تعداد صفحات
        304 صفحه
        شابک
        9786005722031
        سال انتشار
        1394
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ایمان داشته باشیم

        کتاب کمی ایمان داشته باش، به ماجرای یک خاخام سالخورده می‌پردازد که از میچ آلبوم تقاضا می‌کند وظیفه‌ی سخنرانی مراسم خاکسپاری‌اش را بر عهده بگیرد.

        میچ آلبوم که خودش را لایق و شایسته انجام درخواست خاخام نمی‌داند، سعی می‌کند در مورد زندگی او بیشتر تحقیق کرده و با او بیشتر آشنا شود. در همین حین آلبوم با یک کشیش که اهل دیترویت است ملاقات می‌کند. کشیش در کلیسایی که نزدیک به ویرانی است برای فقیران تبلیغِ دین انجام می‌دهد.

        زمانی که میچ آلبوم دنیاهای گوناگون این دو را مشاهده می‌کند، متوجه می‌شود که آن‌ها چطور به شکلی مشابه، از ایمان کمک می‌گیرند تا برای ادامه‌ی حیات از آن استفاده کنند. خاخام پیر که در اطراف شهر زندگی می‌کند، ایمان خود را جهت رو به رو شدن با مرگ به کار گرفته و کشیش نیز که جوان‌تر و شهرنشین است، به ایمانش تکیه کرده تا به کمک آن بتواند خود و کلیسایش را از نابودی نجات دهد.

        داستان کتاب کمی ایمان داشته باش (Have A Little Faith) روایت یک دوره‌ی هشت ساله است. این امر با همکاری دو مرد منحصر به فرد به نام‌های آلبرت لوئیس و هِنری کووینگتون میسر شد که سرگذشت خود را با جزئیاتی شگفت‌انگیز با میچ آلبوم (Mitch Albom) به اشتراک گذاشته‌اند.

        همچنین نوشتن این داستان با همکاری خانواده‌ها، فرزندان و نوه‌هایشان امکان‌پذیر شده. تمامی برخوردها و گفتگوها واقعی هستند، اگرچه برای پیشبرد اهداف روایت، خط زمانی در چند مورد جا‌به‌جا شده است، به طوری که مثلاً یک اتفاق در اکتبر یک سال ممکن است در نوامبر بعدی ارائه شده باشد.

        با این که این کتاب به موضوع ایمان اشاره دارد، اما نویسنده نمی‌تواند ادعا کند که روایتگر یک داستان مذهبی است. همچنین این اثر راهنمایی برای داشتن یک سری اعتقادات خاص نیست. این داستان، روایتگر امید و امیدواری است و پیروان تمامی ادیان می‌توانند چیزی مشترک در آن پیدا کنند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار میچ آلبوم