کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        الفبای مردگان

        0 (0)
        قیمت:
        14,000 تومان 13,300 تومان

        مشخصات کتاب الفبای مردگان

        تعداد صفحات
        216 صفحه
        شابک
        9789644486807
        سال انتشار
        1395
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب الفبای مردگان

        کتاب " الفبای مردگان " رمانی به قلم "هادی خورشاهیان" است. این رمان در سال 1395 منتشر شده و 215 صفحه دارد. "هادی خورشاهیان" متولد سال 1352 است. او مدرک لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی را از دانشگاه تهران گرفته؛ همچنین گواهینامه‌ی هنری درجه دو در رشته‌ی شعر را دریافت کرده است. خورشاهیان از سال 1370 آثارش را در روزنامه‌ها و مجلات منتشر می‌کرد. این نویسنده از معدود نویسندگانی است که حوزه‌های مختلف ادبی را امتحان کرده و در آن‌ها خوش درخشیده است. تاکنون بیش از 80 جلد کتاب در حوزه‌های مختلف ادبی از او به چاپ رسیده است. علاوه‌براین، خورشاهیان تاکنون چندین بار به عنوان داور در کنگره و همایش‌های مختلف حضور داشته است. او اکنون در بخش ممیزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار است.

        خورشاهیان در رمای الفبای مردگان ژانر‌های پلیسی، طنز، ترسناک و معمایی را ترکیب کرده است. نتیجه رمانی متعادل است. پست‌مدرن است، اما مخاطب را در دنیای گیج‌کننده‌ی آثار پست‌مدرن نمی‌اندازد. داستان با تعادلی کم‌نظیر از رئال و سورئال روایت می‌شود. گرچه نویسنده در پیرنگ رمان از مفاهیم انتزاعی بهره برده، اما گیج‌کننده نیست. هر چه داستان به پایان نزدیک‌تر می‌شود، روایت راویان غیرقابل‌اعتمادتر و انتزاعی‌تر می‌شود. این رمان طنز است، ولی از شوخی‌های سخیف جنسی در آن استفاده نشده است. طنزی شریف و ملایم در داستان جریان دارد که هرگز به لودگی نزدیک نمی‌شود. این کتاب در تعادل کامل است و از لحاظ فرم روایی منحصربه‌فرد و جدید نوشته شده است.

        " الفبای مردگان " داستان کسانی است که مطلق و ذاتاً بد نیستند. در دنیای این رمان فطرت انسان پاک است، اما می‌تواند به بدی کشیده شود. شخصیت‌ها در هزارتویی سرگردان شده‌اند و سعی می‌کنند راه خود را در این فضای هزارویک‌شبی پیدا کنند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار هادی خورشاهیان

        کتاب‌های مرتبط با کتاب الفبای مردگان