کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        سرزمین مامورهای مخفی

        داستان هایی از پشت دیوار برلین
        0 (0)
        قیمت:
        150,000 تومان 142,500 تومان

        مشخصات کتاب سرزمین مامورهای مخفی

        تعداد صفحات
        346 صفحه
        شابک
        9786008067276
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        4
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب سرزمین مامورهای مخفی

        کتاب سرزمین مأمورهای مخفی رمانی به قلم آنا فاندر، تصویری از زندگی در جامعه‌‌ی آلمان شرقی پیش از فروپاشی دیوار برلین در سایه‌ی رژیم دیکتاتوری به خواننده می‌دهد. این کتاب به ۱۳ زبان و در ۷۰ کشور منتشر شده و برنده‌ی جوایز و عناوین مختلفی شده است، از جایزه‌ی گاردین تا جایزه‌ی کتاب سال آلمان و جایزه‌ی ساموئل جانسون.
        سرزمین مأمورهای مخفی (Stories From Behind The Berlin ؛Stasiland)، داستان عشق‌های نافرجام، روایت زندگی‌های ازهم‌گسیخته، ماجراهای تلاش‌ها برای فرار و گریختن از دیوار و سرگذشت هنرمندان و نویسندگانی است که هنر و آثارشان در حکومت کمونیستی آلمان شرقی به نابودی کشیده شد و از سوی دیگر داستان مأموران مخفی یا همکاران اشتازی که با ایمان به حکومت کمونیستی آن دوران و در پشت حصارهای دیوار برلین به گسترش ایدئولوژی کمونیستی کمک کرده‌اند.
        آنا فاندر (Anna Funder) نویسنده استرالیایی و برنده جایزه ادبی ساموئل جانسون ۲۰۰۷ است. او در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان مدیر بخش ادبیات انجمن هنر استرالیا به کار پرداخت و در سال۲۰۱۲ جایزه مایز فرانکلین را نیز از آن خود کرد. او در این کتاب روایتگر داستان مردم عادی زخم‌خورده از حکومت کمونیستی است و داستان‌هایی از مأموران مخفیِ همکار با اشتازی را بازگو می‌کند. کسانی که یا هم‌چنان به آرمان‌های کمونیستی ایمان دارند یا از گذشته‌ی خود شرمسارند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب سرزمین مامورهای مخفی