کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        استخوان قاپ

        0 (0)
        قیمت:
        312,000 تومان 296,400 تومان

        مشخصات کتاب استخوان قاپ

        ناشر
        تعداد صفحات
        328 صفحه
        شابک
        9786008939702
        سال انتشار
        1396
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب استخوان قاپ

        قتل، جنون و هیولاهای دریایی همگی در این رمان هولناک در هم آمیخته اند تا رمانی باب میل دوستداران نیل گیمن، لمونی اسنیکت و تیم برتون فراهم آورند.
        سوفی سیکاو یک قصه گوست. داستان هایی از دنیایی بدون جنون می گوید. دنیایی که پدر و مادرش او را به عنوان پیشخدمتی نفروخته بودند تا خرج تعطیلات احمقانه شان را در بیاورند. دنیایی که در آن سوفی درون عمارتی رو به ویرانی و پر از آدم های مرموز گیر نیفتاده بود و هیولاهای دریایی ترسناک دوره اش نکرده بودند.
        عمارت هم داستان های زیادی دارد: از دستگاه های عجیب و غریب گرفته تا مخترعی ترسناک که تمام آن ها را ساخته است. داستانی درباره ی مرگ مرموز مخترع و داستانی درباره ی جعبه ی هیولا، جعبه ای رازآلود که در خانه پنهان شده و شاید تنها کلید فرار از آن مکان وحشتناک و برگشتن دوباره ی سوفی پیش خانواده اش باشد.
        اما همه می خواهند سوفی جعبه ی هیولا را به دست آورد و سوفی هرچه به پیدا کردنش نزدیک تر می شود، از رازهایی کهنه پرده برمی دارد و از حمله هایی خطرناک جان سالم به در می برد. سوفی اگر بخواهد از این جزیره ی پرمصیبت فرار کند، باید هوش و توان و ذات شکست ناپذیرش را به کار بگیرد... و قصه بگوید!

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب استخوان قاپ