کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        رنگ در عکاسی

        0 (0)
        قیمت:
        275,000 تومان 261,250 تومان

        مشخصات کتاب رنگ در عکاسی

        ناشر
        تعداد صفحات
        108 صفحه
        شابک
        9789641212065
        سال انتشار
        1397
        نوبت چاپ
        10
        قطع
        خشتی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب رنگ در عکاسی

        کتاب حاضر که جلد دوم و در واقع مکمل کتاب ترکیب بندی در عکاسی است، به همراه آن، مجموعه با ارزشی از شناخت های پایه ای هنر عکاسی را تشکیل میدهد که قادر به برآوردن نیازهای اساسی دوستداران این رشته می باشد. جلد نخست این مجموعه که چندی پیش به زبان فارسی ترجمه شده با استقبال گسترده ای از سوی دانشجویان و علاقمندان رشته عکاسی و نیز رشته هایی که به نوعی با تصویر سیر و کار دارند روبرو گردید و این اقبال مترجم و ناشر را برای ترجمه و نشر جلد دوم تشویق نمود.
        متاسفانه در اکثر این قبیل رشته های هنری که در ایران آموزش داده می شوند، کمبود گسترده ای در زمینه کتابهای پایه ای آموزشی وجود دارد و اغلب دانشجویان این رشته ها که مشتاق کسب شناخت های هر چه بیشتری پیرامون مباحث مربوطه شان هستند، با فقدان کتابهای لازم مواجه می شوند. در همین خصوص، کتابهای آموزشی که به وسیله استادان هنرسرای باوهاوس یا آموزش دیدگان آن انتشار - یافته اند و نیز کتابهایی که به نوعی ادامه دهنده سنت باوهاوس هستند، می توانند نمایاننده کیفیت پیشرفت نظریه های هنری در سده اخیر باشد و مطالعه آنها برای تمامی کسانی که به این گونه رشته های هنری اشتغال دارند راهگشا و لازم است.
        هدف کتاب حاضر این است که تا اندازه ممکن عنصرهای بنیادین نظریه رنگها را بر فن عکاسی انطباق دهد. بنابراین، گفتار ما از سویی شامل به بحث گذاشتن شش تضاد رنگها، توصیف کردن مشخصه های رنگهای مختلف، توافقهای اصلی و اثرهای رنگها، و از سوی دیگر، عرضه نمودن برخی از ویژگیهای ساخت تصویر که به وسیله استفاده از رنگ معین می شوند، و سرانجام ذکر کردن چند مساله کاملا فنی می گردد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب رنگ در عکاسی