کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        مدیریت استراتژیک بازار

        ناموجود

        مشخصات کتاب مدیریت استراتژیک بازار

        تعداد صفحات
        576 صفحه
        شابک
        9786007677223
        سال انتشار
        1397
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب مدیریت استراتژیک بازار

        در دوره‌ای به سر می‌بریم که به علت سرعت زیاد تغییرات، بازارها بی‌ثبات شده‌اند و پیش‌بینی تغییرات و پاسخ به آن‌ها بسیار سخت شده است. این تغییرات شامل شرایط جدید سیاسی و اقتصادی، فناوری‌های جدید، تاثیر شبکه‌های اجتماعی، ظهور کسب‌وکارهای جدید، رفتارها و علاقه‌مندی‌های نسل جوان و… است.

        از طرفی امروزه محصولات و پیشنهادات بسیار متنوع با سرعتی باورنکردنی و به آسانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و حق انتخاب مشتری را افزایش می‌دهد. در چنین شرایطی مشتری کدام پیشنهادها را مدنظر قرار خواهد داد و درنهایت کدام را انتخاب خواهد کرد؟

        سازمان‌هایی در این محیط رقابتی و در حال تغییر باقی می‌مانند و رشد خواهند کرد که آمادگی شناخت، تحلیل و پاسخگویی به این تغییرات را داشته باشند. بنابراین کشف به موقع فرصت‌ها و تهدیدها بسیار مهم است. در بین واحدهای مختلف سازمان هیچ واحدی مانند واحد بازاریابی به اطلاعات، مشتریان، رقبا، روندهای محیطی دسترسی ندارد. درواقع، واحد بازاریابی اطلاعات لازم برای برنامه‌ریزی استراتژیک را فراهم می‌کند و نقش کلیدی در تصمیم‌گیری‌ها دارد.

        شرکت‌ها برای این که از عهدۀ چالش‌های بازارهای پویا و پررقابت بربیایند به استراتژی‌های مشتری‌محور و خلاق نیاز دارند. کتاب «مدیریت استراتژیک بازار» دیدگاهی مشتری‌محور دارد و معتقد است تمام استراتژی‌ها برای موفق بودن باید ارزش پیشنهادی معناداری برای مشتریان داشته باشند.

        دیوید آکر در این کتاب مدیران و دانشگاهیان را با چالش‌های بازارهای امروزی، آشنا و آن‌ها را برای مواجهه با این چالش‌ها راهنمایی می‌کند.

        از جمله مباحثی که در این کتاب مطرح می‌شود: تعریف استراتژی کسب‌وکار، تحلیل مشتری، تحلیل رقیب، تحلیل بازار، تحلیل محیط، توسعه و پیاده‌سازی استراتژی، مفهوم مزیت رقابتی پایدار، معرفی و توصیف ارزش‌های پیشنهادی گوناگون، ایجاد رابطۀ عمیق با مشتری، خلق کسب‌و‌کارهای جدید، استراتژی‌های جهانی، و …

        مخاطبان این کتاب مدیرانی هستند که به توسعۀ استراتژی در بازارهای پویا نیاز دارند یا کسانی ، مدیرانی که اخیرا به جایگاه‌ مدیریت عمومی ارتقا یافته‌اند یا کسانی‌که کسب‌وکارهای کوچک را اداره می‌کنند و می‌خواهند فرایندهای توسعه و پیاده‌سازی استراتژی خود را بهبود دهند. مدیران اجرایی ارشد و متخصصان برنامه‌ریزی که می‌خواهند دیدی کلی بر مسائل و روش‌های روز مدیریت استراتژیک بازار داشته باشند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب مدیریت استراتژیک بازار