کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        الفبای مذاکره: راهبردهای برد - برد به زبان ساده و کاربردی

        ناموجود

        مشخصات کتاب الفبای مذاکره: راهبردهای برد - برد به زبان ساده و کاربردی

        تعداد صفحات
        120 صفحه
        شابک
        9786007106266
        سال انتشار
        1397
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب الفبای مذاکره: راهبردهای برد - برد به زبان ساده و کاربردی

        بسیاری از افراد مذاکره را نوعی میدان رقابت می‌دانند که در آن یک طرف برنده و طرف مقابل بازنده است. تاکنون کتاب‌ها، مقالات و دوره‌های شنیداری و دیداری زیادی با عناوینی همچون «مذاکره برای برد»، «مذاکره به شکلی قدرتمند» یا «من می‌برم و تو بازنده می‌شوی» به بازار آمده است.
        اما حقیقت آن است که همه ما هر روز بارها و بارها مذاکره می‌کنیم و البته این کار را با نگرشی غیر از شکست و به حاشیه رانی طرف مقابل به انجام می‌رسانیم. این سبک از حل مسئله را برد-برد یا همکارانه می‌نامند. تجربه ثابت کرده است که کارآمدی این شیوه از مذاکره در دستیابی به نتایج ارزنده بسیار بالا است و در عین حال هزینه‌های روحی و مالی آنچنانی نیز برای طرفین به همراه ندارد. مذاکرات از نوع برد-برد همچنین به تداوم رابطه میان طرفین نیز کمک می‌کند. پس از سال‌ها مذاکره برای خودم و موکلانم، به این نتیجه رسیده‌ام که بهتر است هر چه بیشتر از رویکردهای به اصطلاح سنتی و خصمانه فاصله گرفته و از رویکردهای غیر سنتی و مبتنی بر همکاری دو طرف استفاده کرد.

        این کتاب همه انواع مذاکره را بررسی می‌کند، اما تأکید اصلی آن بر اصول و راهبردهای برد - برد است. در این کتاب، ابزارها، توصیه‌ها و مفاهیم جدید در مورد رویکردهای همکارانه و نیز مذاکره مورد بحث قرار گرفته است. این کتاب شباهت‌های زیادی با کتاب قبلی من، یعنی «حل اختلافات: هفت گام ساده برای حل و فصل تعارض» دارد که حاصل تجربیات سال‌ها مذاکره به عنوان وکیل، فعال اقتصادی، مشاور و میانجی‌گر حرفه‌ای است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر