کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        طراحی ارزش پیشنهادی

        قیمت:
        258,000 تومان 245,100 تومان

        مشخصات کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

        تعداد صفحات
        296 صفحه
        شابک
        9786007677070
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        رحلی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

        کسب‌وکارهای جدید انتظار دارند وقتی محصول یا خدمتی ارائه می‌کنند به سرعت مورد استقبال مشتری قرار بگیرد. آن‌ها زمان زیادی را صرف تکمیل محصولشان می‌کنند بدون اینکه حتی یک بار نظر مشتریانشان را بپرسند. بنابراین زمانی که مشتریان توجهی به محصولشان نمی‌کنند تازه متوجه می‌شوند که مسیر اشتباهی را رفته‌اند و شکست خورده‌اند.

        به همین دلیل یکی از مسائل کلیدی در آموزش کارآفرینی شناخت دقیق نیازها و خواسته‌های مشتریان است. یعنی مشاهدە‌ی جهان از دید مشتریان.

        نویسندگان کتاب «طراحی ارزش پیشنهادی» مشتری را قلب هر کسب‌وکاری می‌دانند و ارزش پیشنهادی را هم دلیلی می‌دانند که مشتری، شرکتی را به شرکت‌های دیگر ترجیح می‌دهد. بنابراین در این کتاب ابزاری را به شما ارائه می‌کنند تا با کمک آن، آنچه را که مشتریانتان می‌خواهند طراحی کنید و به آن‌ها ارائه دهید.

        علاوه‌بر این طراحی ارزش پیشنهادی، فرآیندی پایان‌ناپذیر است و شرکت‌ها باید به طور مداوم ارزشهای پیشنهادی خود را بهبود بدهند تا با خواسته‌ی مشتریان تناسب پیدا کند. بنابراین حتی اگر مدیریت یک کسب‌و‌کار با سابقه را برعهده دارید مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند برای شما مفید باشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب طراحی ارزش پیشنهادی