کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        مذاکره حرفه ای

        ناموجود

        مشخصات کتاب مذاکره حرفه ای

        تعداد صفحات
        96 صفحه
        شابک
        9786007677315
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب مذاکره حرفه ای

        بسیاری از افراد از مذاکره کردن فراری هستند چون فکر می‌کنند مذاکره به معنی بحث‌های بی‌نتیجه است. در حالی‌که مذاکره کردن نوعی توانایی و مهارت است که روز به روز بر اهمیت آن اضافه می‌شود. علاوه بر این مذاکره کاری چالش‌برانگیز، پیچیده و هیجان‌آور است که به دانش، مهارت و تجربه نیاز دارد.

        در واقع فضای مذاکره را شما ایجاد می‌کنید. اگر با اعتماد به نفس و تفاهم مذاکره کنید، ارتباطی اثربخش ایجاد می‌شود که طرف‌های مذاکره به نتایجی عالی می‌رسند. بنابراین وقتی در مذاکره مهارت پیدا کنید می‌توانید برای خود و کسب‌وکارتان ارزش واقعی به دست آورید.

        مذاکره به شما امکان می‌دهد که محصولات خود را بهتر عرضه کنید و اختلاف‌های درون سازمانی خود را به شیوه‌ای موثر حل کنید. هر مذاکره‌ای منحصربه‌فرد است و کسب موفقیت بیشتر، روش واحدی ندارد. بسیاری از شرکت‌ها برای مذاکره روش‌های خاص خود را دارند و برای مذاکره‌کنندگان خود دوره‌های آموزشی و مشاوره برگزار می‌کنند. پس برای اینکه مذاکره‌ کننده موفقی باشید باید مجموعه‌ای از عمل‌ها و عکس‌العمل‌ها را با توجه به شرایط مذاکره انتخاب کنید.

        کتاب «مذاکره حرفه‌ای»، تمرین‌ها و روش‌هایی را به شما یاد می‌دهد که به کمک آن در هر شرایطی مذاکره اثربخش‌تری داشته باشید. این کتاب به سؤال‌هایی مانند «آیا شما باید اولین پیشنهاد را بدهید؟»، «چگونه باید پیشنهادها را مطرح کنید و به آن‌ها پاسخ دهید؟» «چگونه می‌توانید از طرف مقابل امتیاز بگیرید؟» و «چگونه می‌توانید به توافقی مناسب برسید؟» پاسخ می‌دهد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب مذاکره حرفه ای