کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        جاری سازی: استراتژی

        0 (0)
        قیمت:
        248,000 تومان 235,600 تومان

        مشخصات کتاب جاری سازی: استراتژی

        تعداد صفحات
        362 صفحه
        شابک
        9786007677780
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب جاری سازی: استراتژی

        استراتژی‌های زیادی هستند که هیچگاه پیاده نشده و یا به دلیل مواجه‌ی با موانع، تحقق پیدا نکرده‌اند. برای آنکه نیات استراتژیک (چشم‌انداز، استراتژی‌ها و اهداف استراتژیک، تصمیمات استراتژیک) تبدیل به نتایج استراتژیک شود، راهی طولانی و پیچیده پیش روی کسب‌وکارها قرار دارد.

        بخش مهمی که معمولا مدیران کمتر به آن توجه می‌کنند، سازوکارها و فرایندهای لازم برای جاریسازی استراتژی است. کسب‌وکارها زمان زیادی را صرف تحلیل‌و تدوین استراتژی‌های مختلف می‌کنند. در حالی‌که چالش‌های اساسی مدیریت استراتژیک بیشتر از این که مربوط به مرحله‌ی تدوین استراتژی باشد در اجرای استراتژی‌ها پنهان است. کتاب «جاری‌سازی استراتژی» سعی دارد تا با ارائه‌ی مدلی جامع، چالش‌های اجرای استراتژی را برای سازمان‌ها رفع کند.

        دکتر لشکربلوکی درباره‌ی کتاب جاری‌سازی استراتژی می‌گوید:«کتاب‌ها و منابع موجود در زمینه‌ی جاریسازی استراتژی متنوع‌اند و به خاطر حرفه و تحصیلاتم منابع مختلف را مرور کرده‌ام، اما سعی کردم این کتاب متفاوت با بقیه باشد: کمی ساده‌تر بنویسم، کمی کاربردی‌تر و ملموس‌تر، کمی خلاصه‌تر و اندکی جامع‌تر. سعی کردم چارچوبی جامع، کاربردی و گام به گام برای جاریسازی استراتژی فراهم کنم.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب جاری سازی: استراتژی