کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        نیکولا کوچولو و گاوبازی

        ناموجود

        مشخصات کتاب نیکولا کوچولو و گاوبازی

        ناشر
        تعداد صفحات
        112 صفحه
        شابک
        9786002530233
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب نیکولا کوچولو و گاوبازی

        از خیلی وقت پیش، لولهٔ زیر دستشویی آشپزخانه سوراخ شده بود، و مامان، و بعد هم بابا، چندبار به لوله‌کش تلفن زده بودند و لوله‌کش هی گفته بود که به‌محض این‌که بتواند، می‌آید، اما هیچ‌وقت نیامده بود. مامان از بابا خواست تا سعی کند و خودش آن را درست کند، اما بابا گفت نه، او لوله‌کش نیست و می‌ترسد خراب‌کاری بکند. مامان به او گفت که شاید حق با او باشد. آن‌وقت بابا سعی کرد که سوراخ را درست کند، اما موفق نشد و انگشتش را زخم کرد.

        بعد مامان، در انتظار لوله‌کش، یک کهنه دور لولهٔ راه‌آب بست و یک سطل زیرش گذاشت. هروقت که سطل پر می‌شد، او آن را توی چاهک خالی می‌کرد و این شده بود کارش.

        شنبه بعدازظهر، از مدرسه که بیرون می‌آمدم، خیلی خوشحال بودم؛ اول به‌خاطر این‌که بیرون آمدن از مدرسه در شنبه بعدازظهر معرکه است، چون فرداش تعطیل است، و بعد به‌خاطر این‌که بابا و مامان، خانم و آقای مالبن را برای چای به خانه دعوت کرده بودند. آقای مالبن توی همان ادارهٔ بابا کار می‌کرد، و آن‌ها با هم خیلی دوست بودند، و بابا اغلب شوخی‌های بامزهٔ خودشان در اداره را برای ما تعریف می‌کرد. من خیلی دوست دارم که برای عصرانه مهمان داشته باشیم، چون مامان یک عالمه خوراکی‌های خوشمزه درست می‌کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار رنه گوسینی

        کتاب‌های مرتبط با کتاب نیکولا کوچولو و گاوبازی