کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        نیکولا کوچولو و تعطیلات

        ناموجود

        مشخصات کتاب نیکولا کوچولو و تعطیلات

        ناشر
        تعداد صفحات
        212 صفحه
        شابک
        9786002530486
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب نیکولا کوچولو و تعطیلات

        نیکولا کوچولو مثل خیلی از شخصیت‌های داستانی کتاب‌های کودک، شهرت جهانی و ماجراهای شیرین و طنزآمیزش طرفداران فراوان دارد. شیرینی داستان‌های نیکولا کوچولو تنها به این شخصیت محدود نمی‌شود و می‌توان عناصر دیگری را هم در این مجموعه نام برد که باعث جذابیت ماجراهای نیکولا شده‌اند.
        این داستان‌ها توسط دو چهره مطرح ادبیات کودک فرانسه یعنی رنه گوسینی و ژان ژاک سامپه پدید آمده‌اند؛ یکی نویسنده و دیگری تصویرگر. آنها داستان‌هایی به زبان پسرانه خلق کردند که پر از طنز و شوخی است و سال‌هاست خوانندگان دختر و پسر را در سراسر دنیا جذب خود کرده است. نیکولا کوچولو شخصیتی دبستانی است اما ماجراهایی که پیش می‌آورد، هم برای کودکان و هم برای نوجوانان خواندنی است.
        این کتاب‌های مصور با یونیفرمی یکدست، در قطع پالتویی منتشر شده و مخاطبانش را با داستان‌هایی جذاب از ماجرایی به ماجرایی دیگر می‌برد.
        این مجموعه متشکل از 16 عنوان است: نیکولا کوچولو و همکلاسی جدید، نیکولا کوچولو و گاوبازی، نیکولا کوچولو در گروه شکست‌ناپذیرها، شالاپ شولوپ، نیکولا کوچولو و یک غافلگیری خوب، نیکولا کوچولو و تعطیلات، نیکولا کوچولو و دوستان، نیکولا کوچولو و بادکنک، نیکولا کوچولو و فیل گنده، بابا خیکی شده، نیکولا کوچولو شعبده‌بازی می‌کند، پیش به سوی تعطیلات، نیکولا کوچولو در کارخانه شکلات‌سازی، نیکولا کوچولو شورش می‌کند، نیکولا کوچولو و زنگ تفریح، نیکولا کوچولو دچار دردسر می‌شود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار رنه گوسینی

        کتاب‌های مرتبط با کتاب نیکولا کوچولو و تعطیلات