کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        نظریه اقتصاد کلان

        قیمت:
        360,000 تومان 342,000 تومان

        مشخصات کتاب نظریه اقتصاد کلان

        ناشر
        تعداد صفحات
        398 صفحه
        شابک
        9789641851806
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب نظریه اقتصاد کلان

        "گریگوری منکیو" استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد است. او تحصیلات خود را در دانشگاه‌های پرینستون و ام‌آی‌تی به پایان رسانده و تاکنون مباحث مختلفی مانند اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، آمار و اصول اقتصاد را در دانشگاه تدریس کرده است. منکیو نویسنده‌ای پرکار است. مقالات بسیار زیادی در مجلات معتبر علمی و اقتصادی، مانند جورنال آو پولیتیکال اکونومی، امریکن اکونومیک ریویو، و کوارترلی جورنال آو اکونومیکس و مجلات ترویجی برای عموم مردم، مانند فاینانشیال تایمز و وال‌استریت جورنال، به چاپ رسانده است و نیز مقاله‌نویس مجله‌ی فورچون و ناشر مجموعه‌ای از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های درسی دانشگاهی به‌ویژه در زمینه‌ی اقتصاد خرد، اقتصاد کلان و مبانی علم اقتصاد بوده است. کتاب‌های منکیو با اقبال فراوان روبه‌رو شده‌اند و در اکثر دانشگاه‌های معتبر دنیا به‌منزله‌ی کتاب درسی مورد استفاده‌ی دانشجویان قرار می‌گیرند. پروفسور منکیو سرپرستی طرح‌های اقتصادی در دانشگاه‌های کمبریج و ماساچوست، و مشاوره‌ی بانک مرکزی امریکا و دفتر بودجه‌ی مجلس امریکا را برعهده داشته است.
        کتاب " نظریه‌ی اقتصاد کلان " ترجمه‌ی ویرایش سوم کتاب اصول اقتصاد کلان "گریگوری منکیو" است که در ۶ بخش و ۱۴ فصل تقدیم خوانندگان می‌شود. این کتاب سومین جلد از مجموعه‌ی ۴ جلدی است که جلد نخست آن با نام مبانی علم اقتصاد در ۲۳ فصل و جلد دوم آن با نام نظریه‌ی اقتصاد خرد در ۲۲ فصل پیش از این منتشر شده است. مباحث اصلی نظریه‌ی اقتصاد کلان عبارتند از: اندازه‌گیری درآمد ملی و هزینه‌ی زندگی، تولید و رشد، نظام مالی، ابزارهای اساسی مالی، بیکاری و نرخ طبیعی آن، نظام پولی، رشد پول و تورم، نظریه‌ی اقتصاد کلان باز، تقاضا و عرضه‌ی کل، آثار سیاست‌های پولی و مالی بر تقاضای کل، مبادله بین تورم و بیکاری، و پنج بحث مهم سیاست‌های کلان اقتصادی.
        موضوعات کتاب برای دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت و سایر رشته‌های علوم انسانی که درس مبانی علم اقتصاد یا اقتصاد کلان را می‌گذرانند قابل استفاده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب نظریه اقتصاد کلان