کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        خودت را باور کن، دختر!

        0 (0)
        قیمت:
        150,000 تومان 142,500 تومان

        مشخصات کتاب خودت را باور کن، دختر!

        تعداد صفحات
        195 صفحه
        شابک
        9786226877015
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب خودت را باور کن، دختر!

        یکی از سوال هایی که اکثر اوقات از من پرسیده می شود این است که چطور انگیزه خودم را حفظ کنم. اخیرا تلاش نموده ام که ایده های قابل ملاحظه ای پیشنهاد بدهم: اطراف تان را در زندگی واقعی، حتی دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی، با افراد الهام بخش و شادی آفرین پر کنید. به پادکست ها و موسیقی های انگیزه بخش گوش دهید، تا نیرو بگیرید. راهی که در شما ایجاد انگیزه کند، پیدا کنید سپس آن را چندین بار انجام دهید. اما این ممکن است مانند سایر توصیه ها تکراری به نظر برسد، بنابراین تحمل شنیدن اطلاعات تکراری سخت است. و آیا فایده ای هم دارد؟ ترجیح می دهم روی چیزهایی تمرکز کنم که قرار است یک دگرگونی بزرگ برای تان ایجاد کنند، حتی اگر به نظر کمی عجیب بیایند. برای من، بزرگ ترین تغییر تصور آینده ای بسیار ویژه بود.

        این که باور داشتم با مت دیمون ازدواج خواهم کرد، سر حدّ دیوانگی بود… اما او کاری کرد تا به لس آنجلس بیایم و برای به دست آوردن شغلی در شرکت فیلم سازی میراماکس، که بعدها منجر به اشتغال در حرفه برگزاری مناسبت ها و آشنایی با همسر آینده ام شد، مبارزه کنم. بدون هیچ مسیر روشنی یا دیدگاهی حقیقی، فقط رویاهایم را تصور می کردم. حتی لحظه ای از رویاهایم غافل نشدم، تا این که راه دست یابی به آن ها را پیدا کردم. در طول راه، پرورش یافتم و در مورد مقاصدم آموختم. اما اگر آن تصورات را در ذهنم نداشتم چه کسی می داند که به کجا می رفتم، یا مهم تر از آن، چطور می توانستم راه نجاتی از سختی های زندگی که با آن ها دست و پنجه نرم می کردم، بیابم. زمانی که آرزوی آن کیف را در سر داشتم، اهداف بزرگ ترم مثل کسب یک درآمد رضایت بخش و افزودن به حساب بانکی مشترک میان خودم و همسر جدیدم، کلافه ام می کرد. به نظر می رسید هیچ کدام قابل دستیابی نباشند.

        اما وقتی اهدافم را به اجزای کوچک تر مثل خرید یک کیف تقسیم کردم، توانستم به آن ها دست پیدا کنم! نام بردن اهداف و رویاها بسیار مهم است، اما کافی نیست. شما باید یک زمان حقیقی را به تمرکز روی تمام جوانب هدف تان، اختصاص دهید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار ریچل هالیس