کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        بچه ها از والدین چه می خواهند (تعیین نقش و جایگاه والدین در تربیت فرزندان و ارائه تکنیک هایی برای ارتباط موثر با فرزندان)

        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب بچه ها از والدین چه می خواهند (تعیین نقش و جایگاه والدین در تربیت فرزندان و ارائه تکنیک هایی برای ارتباط موثر با فرزندان)

        تعداد صفحات
        124 صفحه
        شابک
        9786226346764
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب بچه ها از والدین چه می خواهند (تعیین نقش و جایگاه والدین در تربیت فرزندان و ارائه تکنیک هایی برای ارتباط موثر با فرزندان)

        امروز در بعضی از مواقع از دوران فرزندپروری به عنوان یک بحران در زندگی یاد می‌شود، چراکه برخی از تحقیقات نشان داده است زوج‌هایی که فرزند دارند نسبت به زوج‌هایی که فرزند ندارند دارای استرس بیشتری هستند و رضایت آن‌ها از زندگی متاهلی کمتر است. همچنین نقش والدین و فرزندان نسبت به گذشته تغییر کرده است، به‌گونه‌ای که فرزنداني که در گذشته به عنوان نیروی کار محسوب می‌شدند و در خدمت والدین بودند امروزه دیگر نیروی اقتصادی به شمار نمی‌روند. امروزه با تغییر نگرش و برخورد با کودکان، والدین به طور کامل در خدمت فرزندان هستند و سعی می‌کنند تمام امکانات و شرایط را برای آن‌ها مهیا کنند. در این شرایط والدین موفق شدن فرزندانشان را وظیفه اصلی خود دانسته و به انجام هر کاری سعی می‌کنند آن موفقیتی که مدنظر خودشان است را به فرزندانشان دیکته کنند. این طرز فکر منجر به روشی از تربیت به عنوان تربیت «چک‌لیستی» شده است که در آن بدون توجه به نیازها، علایق و خواسته‌ها و آرزوهای فرزند، والدین یک چک‌لیستی از فعالیت‌ها را برای انجام دادن جلوی فرزندانشان قرار می‌دهند و به این امید که آن‌ها به موفقیت برسند تمام سعی خود را مي‌کنند که فرزندانشان طبق آن عمل کنند. در این کتاب به تعیین نقش و جایگاه والدین در تربیت فرزندان پرداخته شده و تکنیک‌هایی برای ارتباط مؤثر با فرزندان ارائه شده است.
        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب بچه ها از والدین چه می خواهند (تعیین نقش و جایگاه والدین در تربیت فرزندان و ارائه تکنیک هایی برای ارتباط موثر با فرزندان)