کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        دختر گمشده

        قیمت:
        65,000 تومان 61,750 تومان

        مشخصات کتاب دختر گمشده

        تعداد صفحات
        176 صفحه
        شابک
        9786007131121
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب دختر گمشده

        «دختر من تقریباً بیست سال پیش و درست روز یکشنبه‌ای در ماه اوت گم شد. من چیزی نمی‌دیدم چون اضطراب آدم را کور می‌کند. در این‌جور مواقع غریبه‌ها بیشتر به‌درد می‌خورند.»
        -از متن کتاب-

        لِدا قهرمان داستان، استاد دانشگاه است و مدت‌ها پیش از شوهرش جدا شده است. مهاجرت دخترهایش به کانادا، برای پیوستن به پدرشان، زندگی او را دچار فراز و نشیب‌هایی می‌کند که انتظارشان را نداشته است.
        اِلِنا فِرّانته نام مستعاری است که نویسندة این کتاب برای خود انتخاب کرده و با تمام حدس و گمانه‌‌زنی‌ها در منتسب کردن او به افراد مختلف، هنوز نام اصلی او در ابهام مانده است. او برای اوّلین بار با کتاب «عشق زجرآور» بیست‌و‌پنج سال پیش در عرصة ادبیات ایتالیا ظهور کرد که جایزه‌های گوناگون ادبی را یا از آن خود کرد و یا جزو منتخبان دریافت آنها قرار گرفت. ماریو مارتونه از «عشق زجرآور» فیلمی ساخت که در چهل‌و‌هشتمین جشنوارة فیلم کن به نمایش درآمد. بعد از ده سال دومین کتاب او «روزهای طردشدگی» به پیش‌خان کتاب‌فروشی‌ها رسید و فیلمی که روبرتو فائنتزا بر مبنای آن ساخت به شصت‌و‌دومین جشنوارة فیلم ونیز راه یافت. سال بعد تجربه‌های نویسنده با نام «خرده‌پاره‌ها» راهی بازار شد. «دختر گمشده»چهارمین اثر او است، او ستون‌نویس ثابت روزنامة گاردین است و کتاب‌هایش به بیش از بیست زبان ترجمه شده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار النا فرانته

        کتاب‌های مرتبط با کتاب دختر گمشده