کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        بی حد و مرز

        حصار ظرفیت های خود را در هم بشکنید
        قیمت:
        276,000 تومان 262,200 تومان

        مشخصات کتاب بی حد و مرز

        تعداد صفحات
        344 صفحه
        شابک
        9786007677537
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب بی حد و مرز

        اگر می‌خواهید زندگی‌تان کیفیت بهتری داشته باشد، باید از محدودیت‌هایی که خودتان یا دیگران برای شما تعیین می‌کنند رها شوید. برای این که از محدودیت‌ها عبور کنید و ظرفیت خود را افزایش بدهید باید آگاه شوید، توانمند شوید و انتخاب‌های درست و بهتری انجام دهید تا حصارها شکسته شود و ظرفیت‌ شما افزایش یابد.

        کتاب «بی حد و مرز» از سه فصل شامل آگاهی، توانایی و انتخاب تشکیل شده است.

        در فصل آگاهی شما یاد می‌گیرید که چطور خود را بیشتر بشناسید و خودآگاهتر شوید. چون در قدم اول شما باید از محدودۀ امن خود بیرون بیایید. اگر خود را به چالش نکشید، نمی‌توانید خود را بشناسید. ظرفیت شما ازپیش تعیین نشده است.

        نویسنده در فصل دوم کتاب می‌گوید که افراد ظرفیت‌های زیاد و متفاوتی دارند؛ هم‌چنین به شما یاد می‌دهد که چگونه از توانایی‌های خود بیشترین بهره را ببرید. در این فصل هفت ظرفیت اصلی که بیشتر به استعداد متکی است تا انتخاب مثل ظرفیت انرژی، ظرفیت عاطفی، ظرفیت تفکر، ظرفیت ارتباطی و… معرفی می‌شوند. همۀ افراد این ظرفیت‌ها را دارند و همۀ این ظرفیت‌ها برای موفقیت لازم هستند.

        بعد از آگاهی همه جانبه از توانایی‌های فردی‌تان، انتخاب‌های شما بیش‌تر می‌شود و آن وقت می‌توانید به بیشترین ظرفیت خود دست پیدا کنید. در همین راستا در فصل سوم با ده انتخاب مشخصی آشنا می‌شوید که می‌توانید با آن‌ها ظرفیت خود را افزایش دهید مثل ظرفیت مسئولیت‌پذیر، ظرفیت مشارکت، ظرفیت ریسک‌پذیری و…

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار جان سی. ماکسول