کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        راه و رسم مربیگری

        قیمت:
        183,000 تومان 173,850 تومان

        مشخصات کتاب راه و رسم مربیگری

        تعداد صفحات
        192 صفحه
        شابک
        9786007677384
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رحلی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب راه و رسم مربیگری

        مربیگری یکی از رفتارهای ضروری رهبری است که تاثیر زیادی بر عملکرد، فرهنگ و سودآوری شرکت دارد. مربیگری یعنی کمک به رشد دیگران و شکوفا کردن استعدادشان. رشد افراد در سازمان‌ها هم باعث رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار و به دنبال آن، پیشرفت در جامعه می‌شود.

        ار طرفی وقتی شما عادت مربیگری را در خودتان پرورش دهید، و تجربه‌تان را به کارمندان خود منتقل کنید در اصل به آن‌ها ماهیگیری یاد می‌دهید. و به این ترتیب باعث می‌شوید افراد تیمتان کمتر به شما وابسته باشند. در نتیجه افراد تا به مشکلی می‌خورند سراغ شما نمی‌آیند بلکه خودشان دنبال راه‌حل می‌روند و موضوع را حل می‌کند. درچنین شرایطی شما وقت بیشتری برای انجام کارهای مهم‌تر و تاثیرگذارتر خواهید داشت.

        کتاب «راه‌ورسم مربیگری»، درباره‌ی پرورش مهارت مربیگری در مدیران است. برای این منظور نویسنده‌ی کتاب هفت پرسش کلیدی ساده و اثربخش را بیان می‌کند. علاوه‌بر این برای یادگیری بیشتر، نویسنده 16 فیلم راجع به مباحث کتاب تهیه کرده است، که آقای سهند حمزه‌ئی، مترجم این کتاب، این فیلم‌ها را ترجمه کرده‌‎اند. این ویدئوهای آموزشی برای دانلود در اختیار خوانندگان کتاب قرار گرفته است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب راه و رسم مربیگری