کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        افکار بزرگ

        ناموجود

        مشخصات کتاب افکار بزرگ

        ناشر
        تعداد صفحات
        376 صفحه
        شابک
        9786005026115
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        9
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب افکار بزرگ

        به جرات می توانیم بگوییم محال است در مقابل ویترین کتابفروشی ها ایستاده باشید و چشمتان به کتاب های آنتونی رابینز نخورده باشد. شهرت عمده او در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است. او موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است. هر چند که خودش اصرار دارد به عنوان «سخنران انگیزشی» و «مربی منتهای کارآیی» نامیده شود. او در مدت کوتاهی توانست به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود جامه عمل بپوشاند و درآمد سالیانه خود را از 38 هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد.
        او وارد رشته روان شناسی شد و سمینارها و سخنرانی‌های متعددی را در شهرهای مختلف برگزار کرد. رابینز با شیوه‌های روان‌درمانی خاص خود، به برطرف کردن مشکلات مردم از قبیل ترس، افسردگی، یأس و ناامیدی پرداخت. در سال 1986 کتاب “قدرت نامحدود” را منتشر کرد و در طول این سال ها برای بهبود عملکرد کارکنان ادارات، نکات روان شناسی مفیدی را بیان کرده و مشاوره افراد بزرگ دنیا را در دنیای علم عهده‌دار شده است.
        آنتونی رابینز علاقه زیادی به کمک به افراد دارد. او می‌خواهد جهان را برای زیستن، بهتر سازد. او سال‌هاست که بدون چشم‌داشتی، نیرو و منابع خود را در اختیار نیازمندان گذاشته ‌است. او در سال 1991 بنیادی غیرانتفاعی تأسیس کرد که هدفش کمک به کودکان عقب‌مانده و افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است. او همچنین پایه‌گذار «روان شناسی نیازهای انسانی» است و تا به حال روش‌های متعددی برای موفقیت در زمینه‌های مختلف ابداع کرده ‌است که در کتاب‌ها، برنامه‌های صوتی و سمینارهایش ارائه می‌شود.
        این کتاب گزیده‌ای از آموزه‌های آنتونی رابینز را پیش روی ما می گذارد تا در راه کسب موفقیت و رسیدن به اهداف بزرگ و کوچک با هدف‌گزاری و شناخت مسیر حرکت کنیم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار آنتونی رابینز