کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        1
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        انرژی و حرکت

        قیمت:
        80,000 تومان 76,000 تومان

        مشخصات کتاب انرژی و حرکت

        تعداد صفحات
        36 صفحه
        شابک
        9786000107765
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رحلی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب انرژی و حرکت

        اگر هیچ چراغی وجود نداشت ، آیا انسان‌ها می‌توانستند شب‌ها جایی بروند؟ یا باید از اول شب توی رختخواب‌شان می‌ماندند تا صبح که خورشید طلوع کند؟ اصلاً باتری‌ها چطور خلق شدند؟ آیا چراغ‌قوه‌ها بدون باتری کار می‌کنند؟ شاید اگر بشر باتری را خلق نکرده بود ، ما هم مثل لئو می‌بایست از ببر دندان‌خنجری کمک می‌گرفتیم تا در تاریکی شب راهنمایی‌مان کند. خیلی بامزه می‌شدها! البته اگر ببر دندان‌خنجری موقع راهنمایی کردن‌مان در تاریکی ما را یک لقمه‌ی چپ نمی‌کرد! احتمالاً کتاب «انرژی و حرکت» در این باره به ما کمک می‌کند.

        در کتاب «انرژی و حرکت» از مجموعه‌ی «علوم عصر حجری» دو شخصیت لئو و پالاس کودکان را با انرژی‌های گوناگون آشنا می‌کند. لئو یکی از نوابغ عصر حجری است که در همان عصر حجر ، یعنی ۳۰٫۰۰۰ سال قبل ، زندگی می‌کرده است. او از انرژی‌های گوناگون برای ساخت اختراعاتش بهره می‌گیرد. راستش را بخواهید او آن‌قدر باهوش است که تمام اختراعات قرن‌های بعد را هم خودش اختراع می‌کند! البته راستش را بخواهید خودش تنهایی از عهده‌ی انجام دادن این کارها برنمی‌آید. برای همین با پالاس ، گربه‌ی وحشی اما دست‌آموزش ، مشغول اختراع و اکتشاف می‌شود!

        کتاب «انرژی و حرکت» از مجموعه‌ی «علوم عصر حجری» کتابی علمی درباره‌ی ساخت باتری ، آسیاب بادی و بهره گرفتن از نیروی قدرتمند باد ، چگونگی بهره بردن از نیروی آئرودینامیک و… است. پس از توضیح دادن درباره‌ی هر انرژی ، آزمایش علمی ساده‌ای طراحی شده است که کودکان می‌توانند زیر نظر والدین آن‌ها را انجام دهند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب انرژی و حرکت