کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        وقتی هیجان ها رم می کنند (هوش هیجانی و روان شناسی مذاکره)

        0 (0)
        قیمت:
        112,000 تومان 106,400 تومان

        مشخصات کتاب وقتی هیجان ها رم می کنند (هوش هیجانی و روان شناسی مذاکره)

        تعداد صفحات
        192 صفحه
        شابک
        9786007152614
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        جیبی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب وقتی هیجان ها رم می کنند (هوش هیجانی و روان شناسی مذاکره)

        "وقتی هیجان ها رم می کنند" اثری است صد و نود و دو صفحه‌ای به قلم دکتر "سید محسن فاطمی" که در آن "هوش هیجانی و روان شناسی مذاکره" را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. این کتاب ارزشمند در حوزه‌ی روانشناسی که توسط انتشارات سایه‌ سخن به عرصه‌ی چاپ رسیده، یکی از مهمترین وجوه زندگی هر انسان، یعنی هیجانات و هوش هیجانی را نقد و بررسی می‌کند.
        احساسات و هیجانات یک جزء حیاتی از وجود ما به عنوان انسان به حساب می‌آیند و بر رفتار ما تأثیر می‌گذارند. با این حال، اگر هوش هیجانی پایینی داشته باشیم، احساسات کنترل نشده و رام نشده ممکن است پیامدهای منفی در موقعیت‌های فردی و اجتماعی زندگی ما داشته باشند.
        در کتاب "وقتی هیجان ها رم می کنند" به قلم دکتر "محسن فاطمی" ما یاد می‌گیریم که چگونه از احساسات خود و دیگران آگاه باشیم و با کمک تمرینات این کتاب آرام شویم و همچنین چگونه ظرفیت خود را برای مذاکره، شناخت شخصیت‌های مختلف و خودشکوفایی بهبود دهیم. "وقتی هیجان ها رم می کنند" هوش هیجانی را از منظرهای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد و اهمیت احساسات در رفتار را به بحث می‌گذارد.
        بر اساس تحقیقات و مطالعات فعلی، کمبود هوش هیجانی پیامدهای منفی در هر دو حوزه فردی و اجتماعی دارد، در حالی که بهبود آموزش هوش هیجانی راه را برای دستیابی به موفقیت‌های شگرف هموار می‌کند. آموزش هوش هیجانی یک راه عالی برای بهبود روابط بین فردی، مهارت‌های مذاکره، ارتقای شخصیت و عملکرد شخصی، اجتماعی و گروهی است. دکتر "محسن فاطمی" این کتاب طی سه فصل، هوش هیجانی، روانشناسی مذاکره و هر آنچه را که به آن مربوط است، زیر ذر‌ه‌بین خواهد برد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر