کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آن سوی میز

        قیمت:
        185,000 تومان 175,750 تومان

        مشخصات کتاب آن سوی میز

        تعداد صفحات
        340 صفحه
        شابک
        9786226837606
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آن سوی میز

        در کتاب آن سوی میز بخش هایی از خاطرات هفت سیاستمدار ارشد آمریکایی که در دهه ی گذشته با پرونده ی ایران به نوعی درگیر بوده اند جمع آوری شده است.
        این هفت نغر سیاستمدارانی هستند که بخش مهمی از خاطره های کاریشان به صورت مستقیم به ایران ارتباط داشته است. این سیاست مداران در این کتاب از پشت پرده ی سیاست ها و تحلیل ها حرف زده اند و با جزئیاتی جالب و جذاب از روابط سیاسی و گفت و گوها و مذاکراتی که انجام شده است نوشته اند.
        در کتاب آن سوی میز بخش های مرتبط با ایران در کتاب خاطرات هفت نفر از سیاستمداران ارشد آمریکایی گزیش شده و ترجمه شده است. در این کتاب تلاش شده است بخش های برگزیده متناسب با مخاطب و جامعه ایرانی باشد و ارتباط مستقیمی با وضعیت فعلی سیاسی کشور داشته باشد. دو فصل اول کتاب که مرتبط با هیلاری کلینتون و جان کری است، به دلیل انتشار کتاب و ترجمه ی کامل آنها به فارسی ، با اندکی تصرف و تخلیص از کتاب «انتخاب های سخت» با ترجمه ی امیر قادری از انتشارات میلکان و کتاب «هر روز موهبتی است» با ترجمه ی علی مجتهدزاده از انتشارات کتاب پارسه نقل شده است. سایر فصل های کتاب از زبان اصلی به فارسی ترجمه شده است.
        چیزی که برای مخاطب ایرانی از مطالعه ی این مجموعه به دست می آید، نوع نگاهی است که آمریکایی ها به کشورمان دارذد و نیز هدف آنها از هرگونه تعامل و مذاکره با جمهوری اسلامی ایران.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار جمعی از نویسندگان

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آن سوی میز