کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        21 روش برای افسردگی شادتر:راهنمای خلاق برای رهایی از اضطراب مشکلات روحی و استرس

        قیمت:
        80,000 تومان 76,000 تومان

        مشخصات کتاب 21 روش برای افسردگی شادتر:راهنمای خلاق برای رهایی از اضطراب مشکلات روحی و استرس

        تعداد صفحات
        73 صفحه
        شابک
        9786227386202
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب 21 روش برای افسردگی شادتر:راهنمای خلاق برای رهایی از اضطراب مشکلات روحی و استرس

        کتاب پیش رو با صفحاتی اندک و مطالبی ساده و روان، 21 راهکار خلاقانه، موثر، کاربردی و کم هزینه را برای غلبه بر افسردگی و رهایی از عواقب ناخوشایند آن در اختیار می گذارد. هرچند ممکن است در ابتدا این روش ها ساده و پیش پا افتاده به نظر برسند، اما هنگامی که فرد درصدد عمل به آن ها برآید از تاثیر شگفت انگیزشان آگاه خواهد شد. آن چه که نویسنده کتاب ارائه نموده حاصل از سال ها تجربه ی خودش و درگیری با افسردگی است؛ این راهکارها تاثیری به سزا بر او به جای گذاشته و می تواند به تدریج افراد مبتلا به افسردگی را به سوی بهبودی پیش ببرد.

        گزیده ای از کتاب: "ما انسان ها در مورد خودمان خیلی سخت گیر هستیم. منتقد درونی ما هر روز به ما اطمینان می دهد که من می دانم امروز موهای من بد است. یادآوری می کند روی ژاکت گران قیمت ما قهوه ریخته است، و حتی ما را می آزارد که وقتی احساس تنهایی می کنیم هیچ دوستی نداریم. او به ما می گوید که ما پول کافی نداریم یا به اندازه کافی خوب یا خوش قیافه نیستیم. انسان بودن یعنی زندگی کردن با یادآوری مداوم شکست ها، ناامنی ها و اشتباهات، حتی اگر بیشتر ما پیروزی های روزانه ای داشته باشیم که سزاوار تحسین و حتی جشن گرفتن باشد.

        سخت تر از این، قطع ارتباط با صدای قضاوت کننده است. من روشی برای خودم پیدا کرده ام که درباره پیروزی‌های کوچکی که قسمتی از زندگی روزمره من هستند، احساس خوبی داشته باشم. من آنها را ابراز می کنم. برای مثال: هنگامی که من کاری برای کودکانم انجام می دهم که لزوما نمی خواستم انجام بدهم -مثل رانندگی کردن برای بردن آنها به مرکز خرید و بازگرداندن شان- وقتی تنها هستم با صدای بلند به خودم می گویم «تو پدر خوبی هستی. آنها واقعا از اینکه تو آنها را بردی قدردانی می کنند.» اغلب این جمله را به خودم می گویم زیرا برای آنها خیلی فداکاری می کنم و هر زمان این جمله را بلند می گویم به خودم آفرین می گویم. غالبا قدردانی کردن از اعمال خوبم به عنوان پدری خوب کمک می کند ترسم از اینکه پدر خوبی نباشم کمتر شود.

        به خاطر اشتباهاتی که باعث می شوند نسبت به خودمان احساس بدی داشته باشیم، وقتی در ساده‌ترین کارها موفق می شویم، تعریف کردن از خودمان بسیار مفید است. به اعتقاد من، از خودتان برای پیروزی‌های کوچک تعریف کنید این کار به شما کمک خواهد کرد که به خودتان بیشتر احترام بگذارید و اعتماد به نفس‌تان بالا برود."

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب 21 روش برای افسردگی شادتر:راهنمای خلاق برای رهایی از اضطراب مشکلات روحی و استرس